مدیریت زمان مهم ترین اصل موفقیت دانش آموزان است

علی خازنی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان امیرمحمد باقری، محدثه خازنی پور، زهرا نجفی، ریحانه بلالی، کوثر شمس الدینی و فاطمه سالاری در دوره ابتدایی مدارس استان توانستند با پاسخگویی به سوالات به مرحله نیمه نهایی را یابند.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی که در مرداد ماه سال جاری برگزار شد 105 نفر از کل کشور به این مرحله راه یافتند که سهم رودان 3 نفر بود.

خازنی پور یادآور شد: در این مسابقات که در رده سنی ابتدایی برگزار شد که دانش آموزان می بایست به 150 سوال 10 امتیازی در زمان 8 دقیقه و با استفاده از چرتکه پاسخ صحیح می دادند و دانش آموزانی که از مجموع 1500 امتیاز حداقل 1300 امتیاز می گرفتند به مرحله کشوری راه می یافتند.

مسئول پژوهش سرای دانش آموزی رودان تصریح کرد: دقت، تمرکز، سرعت عمل، مدیریت زمان و اعتماد به نفس بالا مهمترین ویژگی هایی است که دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات از آن بهره می برند.

مربی UCMAS رودان عنوان کرد: در این مرحله ریحانه بلالی با 1370 امتیاز، امیرمحمد باقری با 1360 امتیاز و زهرا نجفی با 1330 امتیاز به مرحله کشوری صعود کردند.

علی خازنی پور خاطر نشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات در 29 شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود و دانش آموزانی که بتوانند امتیاز مشخصی برسند به مرحله بین المللی این مسابقات (UCMAS) راه می یابند.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!