معلمان مولف و نویسنده دست به قلم شوند

سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: مسئولیت بسته آموزشی از طریق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشیبه عهده انتشارات مدرسه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: برنامه درسی که تهیه می شود یکی از اجزای کتاب درسی محسوب خواهد شد که در کنار آن باید اجزایی وجود داشته باشد تا بتواند مطالب کتاب درسی را برای تدریس بهتر ارائه کند.

حسینی اشاره کرد: برای فهم بیشتر مطالب به دانش آموزان توزیع کتاب های کمک آموزشی و لوحه های فشرده به انتشارت مدرسه سپرده شده است.

مدیرعامل انتشارات مدرسه تصریح کرد: در فضای بسیار خوبی که انتشارات مدرسه در اختیار دارد معلمان مولف می توانند آثار خود را به ثبت برسانند.

وی عنوان کرد: از خبرگزاری پانا خواستارم که با اطلاع رسانی مناسب از همکاران فرهنگی که اهل قلم و نوشت هستند، دعوت کند تا برای ارسال آثار به انتشارات مدرسه بیایند.

حسینی اضافه کرد: انتشارات مدرسه به دنبال معلمان مولف است تا از آن ها برای همکاری با این موسسه دعوت کند.

مدیرعامل انتشارات مدرسه بیان کرد: پس از ارسال آثار معلمان مولف به دفتر انتشارات مدرسه، کتاب های علمی آن ها به نام همان استان در استان معلمان مولف و یا در سطح ملی چاپ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 15 استان آثار معلمان مولف خود را فرستادند که 4 استان کتاب خود را چاپ کرده اند.

حسینی معتقد است باید از زاویه های مختلف آموزش و پرورش را دید در این صورت مسایل این وزارت خانه کارشناسی شده و با همفکری و ایجاد هماهنگی بین اجزای این دستگاه یگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا اهداف آموزش و پرورش محقق می شود چراکه در سند تحول بنیادین ارتباط بین اجزای دستگاه آموزش و پرورشآورده شده تا با حل مشکلات، آموزش و پرورش جلو رود.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!