استفاده از هنر در اثر گذاری بر دانش آموزان موثر است

به گزارش خبرنگار پانا، " مرتضی تمجیدی" در کارگروه شهید شاخص کشوری افزود: برای بهره بردن دانش آموزان از رهنمودهای این شهید دانش آموز، باید مطالب با خلاقیت و نو آوری به همه ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: تلفیق فناوری های نوین و آثار گرافیکی و صوتی و چند رسانه ای متنوع می تواند اثر گذاری ماندگاری داشته باشد.

وی در جمع نمایندگان دستگاه های مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطره ی این شهید شاخص خاطر نشان ساخت: فعالیت های تعلیم و تربیت از عهده ی آموزش و پرورش خارج است بنابراین این اداره نیازمند همکاری نهادهای مختلف برای تحقق هدف تعلیم و تربیت است.

تمجیدی به استفاده از ظرفیت های موجود در استان اشاره کرد: ظرفیت های مختلفی در استان در بیشتر زمینه ها وجود دارد که همکاری هر نهاد نشان دهنده ی علاقه‌ ی آن است.

شایان به ذکر است این جلسه در اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور نمایندگانی از نهادهای مختلف استانی مانند سپاه انصارالمهدی (عج)، سازمان تبلیغات اسلامی ، سازمان دانش آموزی و نهادهای دیگر مانند شهرداری زنجان، آموزش و پرورش شهرستان ابهر، سپاه ناحیه یک و... جهت هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید شاخص دانش آموزی کشوری، شهید رضا سلیمانی ابهری برگزار شد.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!