آغاز داوری طرح های جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش ایسنا، ساعی دهقان خاطرنشان کرد: امسال در بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی هفت هزار و 378 طرح به دبیرخانه جشنواره واصل شد که از این تعداد هزار و 36 طرح در مرحله ارزیابی کشوری بررسی شد که به این ترتیب 390 طرح به مرحله دفاع با حضور طراحان راه یافت.

وی افزود: طرح هایی که در این مرحله به تایید داوران برسد جهت داوری نهایی به وزارت علوم ارسال خواهد شد.

دبیر بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی، ویژگی های خاص این دوره از جشنواره را ایجاد سامانه الکترونیکی مخصوص جشنواره که تمامی مراحل شرکت دانش آموزان از ثبت نام تا اعلام نتایج مراحل مختلف و اعلام برگزیدگان نهایی از طریق همین سامانه مدیریت می شود و همچنین بر پایی نمایشگاه طرح های راه یافته به مرحله دفاع طراحان ذکر کرد.

گفتنی است در نخستین روز از مرحله داوری طرح های پذیرفته شده در مرحله کشوری دکتر الهیاری، دبیر جشنواره جوان خوارزمی، دکتر عظمتی، رئیس و دکتر اولیایی، معاون پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به اتفاق ساعی دهقان، دبیر بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی از روند داوری طرح های برگزیده در گروه های مختلف و همچنین نمایشگاه بر پا شده از این طرح‌ها بازدید کردند.

هر ساله پس از انجام مرحله نهایی داوری در وزارت علوم مراسم تحلیل از برگزیدگان نهایی جشنواره و اهدای جوایز در هفته پژوهش برگزار می شود.

 

 

منبع دریافت این مطلب : ایسنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!