تاثیر طرح ترمیم نمرات بر تلاش دانش آموزان

احمد عابدینی معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روند عملیاتی شدن ترمیم نمرات در آموزش و پرورش گفت: اولین مرحله این طرح در شورای عالی آموزش و پرورش مطرح می‌شود و روند این طرح از مصوبه تا اجرایی نشدن، نیاز به زمان دارد.

وی در ادامه افزود: مصوبه ترمیم نمرات بعد از امضای دبیر کل و وزیر آموزش و پرورش به امضای رئیس جمهور که رئیس شورای عالی است می‌رسد و بنا‌بر‌این دانش آموزان نباید انتظار داشته باشند که به محض طرح مصوبه فرآیند اجرایی شدن آن را شاهد باشند.

عابدینی در خصوص زمان عملیاتی شدن طرح خاطر نشان کرد: روند اجرایی طرح ترمیم نمرات توسط آموزش و پرورش انجام می‌گیرد و امیدواریم تا سال آینده به مرحله اجرا برسد.

معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش درباره هدف این طرح تصریح کرد: با کمک این طرح دانش آموزان می‌توانند فرصتی مجدد پیدا کند تا کمبودهای درسی‌شان را جبران کنند و به بهبود کیفیت یادگیری آنها کمک می‌کند.

وی البته این موضوع را هم یادآور شد که شرایطی باید فراهم شود تا دانش آموزان تلاش خود را در طول سال تحصیلی کاهش دهند به امید آن که امکان جبران نمرات در دفعات دیگری امکان پذیر است.

 

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!