لغو آزمون استخدامی شایعه است

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که اگر نیرویی بازنشسته شود در آموزش و پرورش ابقا می شود و یا از یک نیروی حق التدریس و غیرموظفی استفاده خواهد شد، گفت: در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از فارغ التحصیلان از بهترین دانشگاه‌های کشور آماده به کارگیری در وزارت آموزش و پرورش هستند، بنابراین ایده آل‌ترین روش برای تامین نیروی انسانی موردنیاز، برگزاری آزمون از سوی آموزش و پروش بین داوطلبان جوان است.

 وی ادامه داد: طبیعی است جذب 5 هزار نیرو برای 600 منطقه آموزشی محدود است و باید جایی که آموزش و پرورش نیاز دارد به صلاحدید نیرو را جذب کند اما در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اولویت استفاده از نیروهای حق التدریس است.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه برگزاری آزمون استخدامی براساس قانون های جذب نیروی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان سنجش است .

 آزمون استخدامی قطعا 27 شهریورماه برگزار می شود

 خسروی سهل آبادی در پاسخ به این سوال که آیا قطعا آزمون استخدامی برگزار می شود، بیان کرد: در آزمون استخدامی تعداد جذب نیرو در هر منطقه متفاوت است و آنچه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطرح کرده است باید در زمان مقرر خود یعنی 27 شهریورماه برگزار شود.

 وی تاکید کرد: شایعه ای مبنی براینکه آزمون استخدامی به دلیل اینکه مربی جذب نمی کند و یا برخی منابع آزمون مطلوب نیست، ایجاد نشده و قطعا آزمون در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه گفت: در تهران عمده نیروهای مورد نیاز آقایان هستند و ممکن است تعداد محدودی نیروی زن در شاخه فنی و حرفه‌ای جذب شوند.

 

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!