ساماندهی عادلانه نیروهای آموزشی از وظایف مهم آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید احمد سجادی در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محلات با تقدیر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محلات افزود: کادر آموزش و پرورش محلات از چندین ماه قبل با تمامی توان خود در حال برنامه ریزی برای فصل بازگشایی مدارس به بهترین شکل ممکن بوده اند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان محلات بیان کرد: تلاش در برقراری عدالت هنگام توزیع نیروهای آموزشی در مدارس سطح شهرستان یکی از وظایف مهم و حساس این نهاد است که در عین حال جلب نظر تمامی کادر آموزش و پرورش اعم از مدیران و معلمان اقدامی بسیار سخت می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات نیز با اشاره به پروژه مهر گفت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس تیمی از کارشناسان آموزش و پرورش استان نقاط ضعف و قوت مدارس را مورد بررسی قرار دادند و پس از آن اکثر مشکلات موجود در مدارس شهرستان رفع شد.

رحیم امیری افزود: کتاب های درسی سال جاری نیز میان مدارس توزیع شده است، همچنین با توجه به اضافه شدن پایه نهم به سیستم آموزشی و عدم اختصاص تجهیزات به آموزش و پرورش شهرستان با مدیریت به عمل آمده برای این پایه ها اموال موجود میان مدارس در پایه نهم مدارس توزیع شده است.

وی ادامه داد: اکنون تراکم دانش آموز در شهر 25 نفر و در روستا 12 نفر است و تلاش بر آن بوده در روستاهای شهرستان به رغم تعداد کم دانش آموز کلاس های درس آنها تعطیل نشود و در این راستا تمامی روستاها پوشش داده شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش محلات با بیان وجود کمبود در مقطع ابتدایی اظهار داشت: عمده مشکل آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی است؛ به گونه ای که اکنون 60 نفر کمبود در این بخش وجود دارد و جذب نیروی حق التدریس نیز ممنوع شده است که باید از راه های دیگری همچون استفاده از بازنشستگان و بکارگیری مدیران و معاونان مدارس این کمبود را جبران کرد تا اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!