مصاحبه با تورج منتظری مولف و پژوهشگر مدارس تیزهوشان

برای یافتن صحیح ترین پاسخ به سوال هایی که برای هر پدر و مادری پیش می آید،سراغ جناب آقای تورج منتظری، مولف و پژوهشگر با 22 سال سابقه کار در مدارس سمپاد رفته ایم تا نظرشان را در مورد ویژگی دانش آموز تیزهوش ، مدارس سمپاد ، نقش والدین و مدرسه در یادگیری کودک تیزهوش، سن شروع آموزش کودک تیزهوش و ... بپرسیم.

 

این فایل صوتی را گوش کنید:

 دانلود فایل صوتی : نظر تورج منتظری درباره با مدارس سمپاد

مدت زمان:00:28:45

حجم فایل:6.58MB

 

نکات مطرح شده در این فایل صوتی:

» خانواده ها باید فرزاندانشان را حمایت کنند.

» نقش مدرس در علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه پررنگ است

» هدف ما باید پرورش نسل توانمند باشد بنابراین از فشارهای اضافی به دانش آموزان عادی باید پرهیز کرد. 

» دانش آموز تیزهوش در مدارس عادی دردسرساز می شود 

» خلاقیت اکتسابی است.

» آموزش دانش آموز تیزهوش (به معنای توانمندی مهارتی ) از کودکی انجام شود.

» خانواده ها باید به رشد مهارتی کودک توجه کنند

» عصر آینده، عصر مهارت است.

» مدارس تیزهوشان در صورتی که معلمان بستر مناسبی برای رشد کودک تیزهوش فراهم کنند، بسیار خوب هستند ولی مدارسی که به تخریب کودک دست می زنند هم زیاد هستند.

» مدارس تیزهوشان بستر مناسبی برای دانش آموزان توانمند است.

» کلاس های آمادگی تیزهوشان در صورتی که به رشد فرد کمک کنند، خوب است.

» تعامل دانش آموزان تیزهوش با همسالانی که در یک سطح علمی هستند در مدارس تیزهوشان منجر به دوستی های قوی در آینده می شود.

» برای انتخاب مدرسه مناسب، والدین باید اول به خروجی مدرسه و بعد معلمان آن توجه کنند و در انتخاب مدرسه به نوع تربیت خانوادگی خود دقت کنند. 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!