اعزام تیم کارشناسی مشترک مجلس و وزارت آموزش و پرورش به مدارس کشور

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس ،عطاء الله سلطانی صبور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اجرای بسته حمایتی از مدارس غیردولتی که سال گذشته طبق قانون در جهت خرید خدمات آموزشی، تامین منابع انسانی مورد نیاز و اعطای وام‌های کم‌بهره برای حمایت از مدارس غیردولتی تصویب شده بود، اظهار داشت: این قانون برای امسال ملغی شده است و صرفاً در نواحی دورافتاده و محروم و با اخذ مجوز‌های لازم قابل اجراست.

وی با انتقاد از اجرای این بسته‌ حمایتی در تهران و برخی استان‌های دیگر، خاطر نشان کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم و مسئولان آموزش و پرورش طبق قانون باید از نیروهای پیش دبستانی و شرکتی استفاده کنند.

سلطانی صبور با بیان اینکه گزارش‌های محدودی از تعطیلی کلاس درس به خاطر کمبود معلم در برخی از استان‌ها دریافت شده است، گفت: در موضوع مهم ساماندهی نیروی انسانی، آموزش و پرورش خوب عمل نکرده است و باعث ایجاد انتقاد و گلایه از این وزارتخانه شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اعزام تیم کارشناسی مجلس و وزارت آموزش و پرورش به برخی از مدارس کشور خبر داد و گفت: به استان‌های مازندران، گیلان، کرمان و استان‌هایی که مشکلات عدیده نیروی انسانی داشته‌اند این تیم تحقیقاتی اعزام شده است.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!