مزایای ویژه ای برای معلمان پایه اول ابتدایی در نظر گرفته ایم

به گزارش تیزلند ، به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد دیمه ور گفت: تدریس در کلاس اول ابتدایی از جمله کارهای سختی است که همه کس از عهده انجام آن بر نمی آید، مگر کسانی که با عشق و محبت وارد این عرصه می شود.

وی با اشاره به اینکه محبت و عشق معلمان نسبت به دانش آموزان، از جمله عوامل اصلی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان محسوب می شود، بیان کرد: انس دادن دانش اموزان با محیط آینده و شوق و لذت و محبت را در قلب آنها فراهم کردن، به معنای زنده کردن یک انسان است بنابراین نباید از نقش تاثیرگذار آموزگاران مقطع اول ابتدایی چشم پوشی کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هم اکنون معلمانی را سراغ دارم که بیش از 28 سال از عمر خود را در پایه اول ابتدایی گذرانده اند و این موضوع، عزت و افتخاری است برای ما که این دسته از افراد با صبر و حوصله خود، نام و یاد نیکویی را از خود به یادگار گذاشته اند.

دیمه ور عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بر آن هستیم که امکانات و مزایای ویژه ای را برای معلمان پایه اول ابتدایی در نظر بگیریم که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح بتوانیم تنها بخشی از تلاش های این دسته از افراد را جبران کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تجربه نشان داده است که اگر معلمان با همان صمیمیت و تعلق خاطری که با فرزندانشان دارند، بر سر کلاس های درس حضور پیدا کنند، نه تنها می توانند ارتباط ناگسستنی را با دانش آموزان برقرار کنند، که می توانند در پیشرفت تحصیلی محصلان نیز تاثیرگذار باشند.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!