فرشته بیکار

به داستان صوتی « فرشته بیکار » کاری از سرزمین تیزهوش ها، گوش دهید:

دانلود فایل صوتی : داستان صوتی فرشته بیکار - تیزلند

مدت زمان:00:03:32

حجم فایل:1.62MB

 

روزی مردی خواب عجیبی دید ، او دید که پیش فرشته هاست و به کارهای آنها نگاه می کند ، هنگام ورود دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تندتند نامه هائی را که توسط پیک ها از زمین می رسند باز می کنند، وآنها را داخل جعبه می گذارند. مرد از فرشته ای پرسید ، شما چکار می کنید ؟

فرشته در حالی که داشت نامه ای را باز می کرد ‌گفت: این جا بخش دریافت است و ما دعاها و تقاضاهای مردم از خداوند را تحویل می گیریم. مرد کمی جلوتر رفت ، باز تعدادی از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت می گذارند و آن ها را توسط پیک هائی به زمین می فرستند. مرد پرسید: شما ها چکار می کنید؟

یکی از فرشتگان با عجله گفت: ‌این جا بخش ارسال است ، ما الطاف و رحمتهای خداوندی را برای بندگان می فرستیم مرد کمی جلوتر رفت و دید یک فرشته ای بیکار نشسته است . مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چرا بیکارید؟

فرشته جواب داد: این جا بخش تصدیق جواب است . مردمی که دعاهایشان مستجاب شده ، باید جواب بفرستند ولی فقط عده بسیار کمی جواب می دهند زیرا دعاهایشان از راه های دیگری غیر از راه هایی که می دانستند و می خواستند مستجاب شده و فکر می کنند خودشان عامل و باعث رسیدن به خواسته خود شده اند . مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه می توانند جواب بفرستند ؟

فرشته پاسخ داد: بسیار ساده ، فقط کافی است بگویند: خدایا شکر

کلمات کلیدی مطلب : مقالات | مقالات علمی و آموزشی داستان های موفقیت | داستان های جالب | فرشته بیکار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!