چرا بازی های فیزیکی در کودکان کمرنگ شده؟

به پیشرفت ماشین های اطراف خودتان نگاه کنید که موجب رفاه حال انسان ها شده اند. ماشین‌ها، کامپیوترها، ابزارهای الکترونیک و … همه و همه برای بهتر زندگی کردن انسان ها اختراع می شوند ولی با وجود همه کارآیی ها یک کارآیی مضر هم دارند و آن انزوا و دور شدن انسانها از یکدیگر است. هر روز تنها به سمت محل کار رانندگی می کنیم، موسیقی مورد دلخواه خود را از سیم های جداگانه گوش می کنیم و در زمانی که می خواهیم تفریح کنیم بیشتر اوقات مخاطب ما بازی های کامپیوتری و شلیک کردن به سوی بیگانه های ناشناخته است. به هر حال این تکنولوژی با تمام رفاه و آسایشی که دارد نمی تواند دوست انسان باشد.

در حقیقت به نظر می رسد کارکرد نهایی تکنولوژی دور شدن از ذات انسانیت و دوستی و صمیمیت است که این روزها در اکثر جوامع مدرن شاهد آن هستیم.

وجود تکنولوژی روز بیشتر به شبکه های روابط جمعی ارتباط پیدا کرده است که در همه ابعاد زندگی ما تاثیر گذاشته است ، در این خصوص بازی های کودکانه هم دستخوش تغییرات شده است ، بازی های فیزیکی که در گذشته رواج داشت ، از جذابیت  بالایی برای بچه ها و خانواده ها برخوردار بود و الان بازی های قدیمی با تحرک بیشتر خیلی کم رنگ شده و جای خودش را به بازی های الکترونیکی و ساکن داده است حال این بازی های الکترونیکی در موبایل و تبلت ها  وسایلی هستند که جایگزینی برای بازی های گذشته شده اند.

کاریکاتور زیر گویای همه صحبت های بالاست.

کمرنگ شدن بازی های فیزیکی در کودکان 

کلمات کلیدی : کاریکاتور | سرگرمی | کاریکاتور آموزشی | کاریکاتور جالب | بازی های کودکانه | بازی های فیزیکی | بازی های الکترونیکی 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!