سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام می کند

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسن سلیمی جهرمی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه است، اظهار داشت: در هفته جاری مدارک پذیرفته‌شدگان بررسی می‌شود و آنهایی که مدرک‌شان تایید می‌شود برای مصاحبه دعوت می‌شوند و پس از آن نتایج به سازمان سنجش ارسال شده و نتیجه نهایی از طریق این سازمان اعلام خواهد شد.

سلیمی جهرمی در پاسخ به این پرسش که «آیا نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید از طریق سازمان سنجش اعلام شود»، خاطرنشان کرد: بله، تاریخ این موضوع هم بستگی به سازمان سنجش دارد، زیرا نمره‌ها دوباره به سازمان سنجش خواهد رفت و با نمره کتبی پذیرفته شدگان ترکیب می‌شود.

وی افزود: 70 درصد آزمون کتبی و 30 درصد نمره مصاحبه در نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان موثر است و پس از اعلام نتایج نهایی، مراحل گزینش آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش تصریح کرد: این افراد پس از اعلام نتایج نهایی به گزینش معرفی خواهند شد و در تلاش هستیم تا روند بررسی مدارک هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: مطابق با قانون استخدامی 70 درصد نمره آزمون و 30 درصد نمره مصاحبه در پذیرش موثر است و بر اساس حاصل جمع این دو نمره، اعلام نتیجه می‌شود و پس از اعلام نتایج، مسیر گزینش دنبال خواهد شد.

سلیمی جهرمی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شد گزینش پذیرفته‌شدگان همراه با مصاحبه انجام خواهد شد و آیا این موضوع صحت دارد، تصریح کرد: خیر، اکنون 3 برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام پذیرش اولیه کرده‌ایم و نمی‌توانیم تمام این افراد را گزینش کنیم؛ تعدادی که نمره آنها بالاتر می‌شود، نسبت به سایرین انتخاب و از آن 3 هزار و 700 نفر مورد نیاز گزینش انجام می‌شود.

 

 

منبع دریافت این مطلب : فارس نیوز

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!