پایان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرکزاری فارس، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با اشاره به آخرین وضعیت پذیرفته ‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار داشت: نتایج مصاحبه با پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت متقاضی استخدام در آموزش و پرورش مجدداً بهسازمان سنجش آموزش کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: این نتایج جمع بندی شده است و در یکی دو روز آینده به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد تا در نهایت نتایج کلی آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام شود.

سلیمی جهرمی در خصوص زمان اعلام نتایج کلی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، خاطرنشان کرد: این موضوع محاسباتی دارد که باید انجام شود تا در نهایت یا همان 5 هزار نفر کلی به همراه نفرات سهمیه‌ای و یا 3 هزار و 700 نفری که در آزمون شرکت داشتند، پذیرفته شده نهایی خواهند بود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: اسامی تمامی افرادی که چند برابر ظرفیت پذیرفته شده بودند پس از انجام مصاحبه توسط آموزش و پرورش به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد تا مبنای پذیرش نهایی 30 درصد مصاحبه و 70 درصد نتیجه آزمون باشد.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!