جزئیات رسیدگی به شکایات مردمی در آموزش و پرورش

به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس حسین مفیدی‌نیا رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص بیشترین شکایات در آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: بحث شکایات متنوع است و تهران شهری با نزدیک یک میلیون و 80 هزار دانش‌آموز است.

وی ادامه داد: شکایت‌های متنوعی داریم؛ از فروش کتب کمک آموزشی که ممکن است در مدارس باشد تا کمک‌های مردمی داوطلبانه است، البته بعضی مدیران بحث کمک‌های داوطلبانه را رعایت می‌کنند اما برخی مردم دوست ندارند در کمک‌ها مشارکت داشته باشند و ممکن است شکایت کنند؛ در بحث نبود معلمان، تدریس آنها و نوع آموزش نیز شکایت‌هایی وجود دارد.

مفیدی نیا در پاسخ به این پرسش که «بیشترین شکایت مربوط به کدام موارد است؟»، افزود: مهر و آبان فصل استقرار مدرسه است و نمی‌شود به بحث شکایت استناد کرد؛ نیروی انسانی در این مدت استقرار کاری پیدا می‌کند و مدارس شورای دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهند؛ این موارد باعث می‌شود مدرسه بافت اصلی خود را پیدا کند و از آذرماه باید انتظار داشته باشیم اگر مدارس مشکلی داشته باشند باز خوردی از آنها را ببینیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص نحوه ارتباط گیری اولیا با واحد بررسی عملکرد و رسیدگی به شکایات گفت: سایت سامانه وزارت آموزش و پرورش و سایت سامانه آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد و در 19 منطقه آموزش و پرورش نیز کارشناسان ارزیابی عملکرد داریم؛ در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران سه شماره 88964033 - 88964006 و 88954506 مختص ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران است و مردم می‌توانند با ما ارتباط برقرار کنند.

وی در خصوص میزان زمان رسیدگی به شکایات مردمی خاطرنشان کرد: بستگی به نوع شکایت دارد؛ بعضی از شکایات اگر بازدید حضوری بخواهد ممکن است تا یک هفته زمان ببرد و برخی نیز ممکن است ظرف 48 ساعت پاسخگو باشیم.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!