استیضاح وزیر آموزش و پرورش دوباره کلید خورد

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 40 امضا به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به علت عدم انجام تعهدات و همچنین عدم انجام قول‌های داده شده به مجلس تهیه شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با 40 امضا جهت بررسی به هیات رئیسه تقدیم شده است.

به گزارش فارس، هیات رئیسه مجلس پس از دریافت طرح استیضاح در خصوص برگزاری جلسات با استیضاح کنندگان و وزیر آموزش و پرورش تصمیم گیری می‌کند و در صورتی که نمایندگان استیضاح کننده در جلسات کمیسیون از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع نشوند، این طرح توسط هیات رئیسه اعلام وصول و جلسه استیضاح در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

سوم تیر ماه سال‌جاری در پی پیگیری تعدادی از نمایندگان مجلس، جلسه استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و در نهایت با 167 رای مخالف نمایندگان مجلس به «عدم ‌اعتماد» به وی، باز هم وزیر آموزش و پرورش باقی ماند.

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!