چگونه عضو سرزمین تیزهوش ها باشم؟

اعضای سایت می توانند دسترسی نامحدود به مطالب و بانک های اطلاعات سایت (مانند اطلاعات مدارس و شهریه ها و ...) داشته باشند. همچنین برای دسترسی به بخش های جدید سایت که ویژه اعضا خواهد بود محدودیتی برای اعضای سایت وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از مزایای عضویت در سایت، اطلاع از مهمترین رویداد های مرتبط با تیزهوشان و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و مدارس برتر از طریق پیامک و ایمیل است که این خدمات به صورت رایگان به اعضا ارائه می شود.

شما از مهمترین رویداد ها مانند منتشر شدن کتاب های جدید، آزمون های آزمایشی و ... مطلع می شوید و هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد.

همچنین اعضای سایت موقع گذاشتن نظرات خود درباره مطالب و مدارس و سایر بخش های سایت هیچ محدودیتی نخواهند داشت. در رویداد های ویژه خانواده سرزمین تیزهوش ها نیز مشارکت خواهید داشت که به موقع درباره آنها اطلاع رسانی می شود.

چگونه ثبت نام کنم؟

» ویدیوی راهنمای عضویت در سایت ما را تماشا کنید:

 

 

» در صورتی که مشاهده ویدیو برایتان مقدور نیست تصاویر زیر را دنبال کنید:

 

 

اگر قبلا عضو شده اید با نوشتن نام کاربری (شماره موبایل شما موقع ثبت نام) ، رمز عبور و کد اعتبارسنجی وارد حساب کاربری خود شوید در غیراینصورت ثبت نام در سایت را کلیک کنید.

ثبت نام 2

در فرم ثبت نام ،نام و نام خانوادگی به همراه شماره همراه خود را وارد کنید:

ثبت نام در سایت

 

در صورتی که پیام زیر نمایش داده شد، باید منتظر پیامکی از سرزمین تیزهوش ها باشید که حاوی نام کاربری و رمز عبور شماست.

عضویت در سایت تیزلند

اگر با پیغام خطا مواجه شده اید احتمالا پیامک تبلیغاتی خود را بسته اید، جای نگرانی نیست با ما تماس بگیرید و رمز عبور خود را دریافت کنید.

عضویت

 

اگر قبلا ثبت نام کرده اید و رمز عبور خود را فراموش کرده اید کافیست روی « فراموشی رمز عبور» کلیک کنید و با دادن شماره همراه خود رمز عبور جدیدی دریافت کنید.

عضویت در سایت

 

 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!