معرفی 4600 پذیرفته شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش یک یا دو هفته دیگر

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری پانا محمدحسین سلیمی جهرمی  اظهار داشت: دو اصل برای جذب نیرو در آموزش و پرورش داریم که یکی از اصول نیروی توانمند علمی و واجد شرایط و اصل دوم بومی پذیری است.در واقع ما نیرویی می خواهیم که در منطقه ماندگار باشد و توانایی کافی را برای حرفه معلمی داشته باشد.

وی افزود: هر فرد که بخواهد جزو پذیرفته شدگان باشد باید حدنصاب نمره کتبی آزمون را کسب کند و پس از آن نیز در مصاحبه علمی شرکت می کند و در نهایت نمره مصاحبه و نمره کتبی ترکیب می شود و تعداد مورد نیاز انتخاب می شود.

اعلام نتایج یک یا دو هفته دیگر/400 نفر باقی می ماند

سلیمی جهرمی یادآور شد: متاسفانه در آزمون استخدامی که بر گزار شد برخی استانها سهمیه ها و نیروی واجد شرایط را نداشتند یعنی بخشی از سهمیه هایی که باید نیروی بومی می گرفتند و نیرو حدنصاب علمی را در آزمون کتبی کسب کرده باشد به دست نیاوردند و برخی هم در مصاحبه نمره های پایینی داشتند که نتوانستند جذب شوند. بنابراین بخشی از ظرفیت های 5 هزار نفره آزمون استخدامی خالی مانده و این که یک تا دو هفته برای اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان تاخیر افتاده به این دلیل است که می خواستیم تدبیری بیاندیشیم تا بتوانیم این نیروها را جذب کنیم.

جهرمی ادامه داد: اما به دلیل اینکه این کار زمان بر است به احتمال زیاد مجبور می شویم این مقدار پذیرفته شده ها را اعلام کنیم و دوره آموزشی آنها را در دانشگاه فرهنگیان برگزارکنیم تا زمان کم نیاوریم.

وی خاطرنشان کرد:باید نمره های مصاحبه را به سازمان سنجش و آموزش کشور بفرستیم تا با نمره های کتبی آنها ترکیب شود و به نظر می رسد در مجموع 4 هزار و 500 یا 4 هزار و 600 نفر در نهایت اعلام اسامی داشته باشیم.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش در دانشگاه فرهنگیانبه این دلیل است که این پذیرفته شدگان بتوانند مهارت و حرفه معلمی و تدریس را کسب کنند و در پایان دوره آزمون هایی از آنها گرفته می شود که در صورت موفقیت آنها گواهی صلاحیت حرفه ای به آنها اعطا می شود تا بتوانند در آموزش و پرورش استخدام شوند.کسانی که نتوانند صلاحیت حرفه ای را کسب کنند احتمالا به آنها فرصتی داده می شود تا بتوانند این صلاحیت را برای حضور در کلاس کسب کنند.

وی ادامه داد: کسانی که این گواهی صلاحیت را کسب نکنند نمی توانند در کلاس حضور یابند. به طور قطع کسانی پذیرفته شده نهایی هستند که صلاحیت حرفه ای را کسب کنند و به امید خدا در مهر 95 در کلاس درس حاضر خواهند شد.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!