معرفی کتاب علوم چهارم ابتدایی - انتشارات گاج (از مجموعه کتاب های کار ستاره طلایی)

این کتاب برای چه کسایی مناسبه؟

این کتاب برای کلاس چهارمی های عزیز که می خوان تو درس علوم موفق تر باشن مناسبه.

 

فایده ی این کتاب چیه؟

فراگیری علوم تجربی به کودکان کمک می‌کند تا روش‌های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند. برای این منظور آن‌ها باید مفاهیمی کسب کنند که به آن‌ها کمک کند تا تجارب خود را با یک‌دیگر مرتبط سازند.

کودکان باید روش‌های کسب اطلاعات، سازماندهی، کاربر و آزمایش کردن را بیاموزند. این فعالیت‌ها توانایی آن‌ها را در درک دنیای اطراف تقویت می‌کند و آنان را برای تصمیم‌گیری هوشمندانه و حل مسائل زندگی‌شان یاری می‌دهد.

امروزه آموختن علوم تجربی هم‌چون سوادآموزی و حساب کردن امری اساسی و ضروری است که با زندگی روزمره‌ی ما در ارتباط است و با پیشرفت تکنولوژی اهمیت آن بیش‌تر شده است. به عبارت دیگر آموزش علوم بیش‌تر به آموزش راه یادگیری می‌پردازد که آگاهی از آن برای کودک لازم و ضروری است.

ما نیز جهت تحقق اهداف فوق، مصمم به گردآوری مجموعه‌ای شدیم که شما را یاری نماییم. شامل پرسش‌های هدف‌دار است که مهارت یادگیری (تفسیر کردن، مشاهده، فریضه‌سازی، آزمایش کردن، کاربرد ابزار و ...) را در کودکان تقویت می‌نماید.

 

خرید اینترنتی

 

تعداد صفحات این کتاب چندتاست؟

این کتاب 120 صفحه داره.

 

مولف این کتاب کیه؟

مولف این کتاب آقای مصطفی خلیل زاده هستند.

 

قیمت این کتاب چنده؟

قیمت این کتاب 13000 تومنه.

 

علوم

 

برای خرید اینترنتی کتاب علوم چهارم ابتدایی انتشارات گاج می توانید به فروشگاه کتاب کمک درسی نیمکت به آدرسwww.nimkatbook.ir مراجعه نمایید.

 

 

 کلمات کلیدی : گاج | چهارم ابتدایی | چهارم دبستان | کتاب کار علوم گاج | کتاب کار ستاره طلایی

 

منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی نیمکت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!