ثبت نام آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی 95-1394

به گزارش تیزلند، به نقل از  خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بر این اساس زمان ثبت نام از روز شنبه 19 دی ماه 1394 آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 30 دی ماه 1394 ادامه خواهد داشت و این مدت قابل تمدید نیست ؛ لذا از مسئولین استانی و خصوصاً مدیران محترم مدارس انتظار می رود اقدامات لازم درخصوص اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان علاقمند به نحو مقتضی انجام پذیرد.

ثبت نام در آزمون مرحله اول المپیادهای علمی همانند سال گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نام نویسی الکترونیک به نشانی http://azmoon.srttu.edu به دو طریق انفرادی و گروهی (توسط مدیر واحد آموزشی) امکان پذیر خواهد بود.

فارغ از ثبت نام به صورت انفرادی یا گروهی، تایید صحت اطلاعات و عکس دانش آموز توسط مدیر واحد آموزش الزامی است و مسئولیت بروز هر گونه اختلاف متوجه ایشان خواهد بود.

به دانش آموزان عزیز علاقمند به شرکت در آزمون قویاً توصیه می شود اطلاعات و توصیه های ارائه شده در بخشنامه را به دقت مطالعه نمایند. شایان ذکر است زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون یک هفته قبل از برگزاری اولین آزمون از طریق سامانه ثبت نام http://azmoon.srttu.eduاعلام خواهد شد.

 

دریافت فایل بخشنامه 

 

»» دانلود برای اعضا امکان پذیر است. عضویت رایگان است و کمتر از 30 ثانیه طول می کشد!!!!

 

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!