راهنمای شرکت در کلاس های آنلاین سرزمین تیزهوش ها

بسیار خوشحالیم که می توانیم شما را در جمع کاربران شرکت کننده در کلاس های آنلاین سرزمین تیزهوش ها پذیرا باشیم. 

کلاس های آنلاین، چند سالی هست که راه اندازی شده است اما در سال اخیر و با توجه به بسترهای جدید اینترنتی و افزایش سرعت های اتصال به اینترنت، استفاده از این نوع ابزارهای آموزشی آنلاین در حال فراگیر شدن است. 

ما در سرزمین تیزهوش ها از سیستم Adobe Connect برای اجرای کلاس های آنلاین استفاده می کنیم. برای شرکت در کلاس های آنلاین، اینترنت مناسب برای استفاده از کلاس های آنلاین، ADSL با سرعت 512KB و بالاتر (ترجیحا 1MB) است. اینترنت های 3G (که در برخی موبایل ها با H و H+ مشخص می شوند) نیز برای اتصال مناسب هستند. 

تجربه ما در کلاس های مشابه نشان داده متاسفانه اینترنت های شرکت مخابرات به دلیل محدودیت های نامشخصی که دارند، در طول برگزاری کلاس های آنلاین گاهی با قطعی مواجه می شوند. اما چنین مشکلی در اینترنت های سایر شرکت ها مانند ایرانسل، رایتل، پارس آنلاین، شاتل، آسیاتک، های وب، شهراد، مبین نت و ... تا کنون به ما گزارش نشده است. 

برای شرکت در کلاس، علاوه بر دارا بودن یک اینترنت مناسب، به ابزار دسترسی نیز نیاز دارید. بهترین گزینه پیشنهادی ما، استفاده از لپ تاپ یا رایانه شخصی و مرورگر کروم است. مرورگرهای دیگر نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند به شرط اینکه امکان اجرای Flash Player را داشته باشند. اگر فلش پلیر را ندارید، می توانید به این سایت مراجعه کنید و آن را دانلود و نصب کنید : flashpalyer.ir

اگر می خواهید با تبلت یا موبایل اندرویدی در کلاس آنلاین شرکت کنید، باید اپلیکیشن ویژه اندروید را روی دستگاه خود نصب کنید.برای دریافت، اینجا کلیک کنید (APK Size : 14MB) :

 

همچنین نسخه اندروی را می توانید از سایت Google Playe در این نشانی دریافت کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.adobe.connectpro&hl=en

 

برای دریافت نسخه اپل، به سایت App Store یا iTunes بروید و جستجو کنید : Adobe Connect و آن را نصب کنید. آیکون این اپ به این شکل است : 

 

توصیه می کنیم این راهنمای PDF را که درباره محیط کلاس آنلاین است و توسط تیم میزتحریر آماده شده است مشاهده کنید : 

دانلود فایل آموزشی استفاده از کلاس های آنلاین (فایل PDF - حجم 640KB)

همچنین یک فایل ویدئویی آموزشی نیز توسط تیم میزتحریر آماده شده است که مشاهده آن توصیه می شود:

مشاهده فیلم راهنما به صورت فایل MP4 و با حجم حدود 24 مگابایت 

 

 

عبارات مرتبط : تیزهوشان | کلاس های تیزهوشان | آموزش آنلاین تیزهوشان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!