چگونه خود را از خطر ابتلا به آنفولانزا ایمن کنیم؟

بهداشت فردی شامل دستورالعملهایی است که در جهت تامین ، حفظ و ارتقای بهداشت و سلامتی فرد بکار می رود.

دستمال کاغذی از محصولات صرفاً مصرفی است که با فرهنگ بهداشت جامعه نسبت مستقیم دارد. با توجه به روند رو به رشد فرهنگ و دانش جامعه ایرانی دستمال کاغذی به عنوان ابزار مراقبت از خویش برای ارتقاء سلامت خانواده و جامعه مورد استفاده قرار می­گیرد. طبق آمار سازمان صنایع، مصرف دستمال کاغذی در ایران سالیانه 9% (نُه درصد) رشد دارد

معرفی محصول:

دستمال کاغذی همراه هیلین از خانواده دستمال­های جیبی و همراه می­باشد که با گستره­ ای کاربرد فراوان در بهداشت فردی، قابلیت مصرف در اکثر حوزه­ های بهداشتی را داراست.

دستمال کاغذی همراه هیلین به عنوان دستمال همراه با بسته بندی منحصر به فرد خود از هر گونه آلودگی محیطی حفاظت شده و تا آخرین برگ داخل بسته قابل استفاده است. با توجه به جذب بالای آب توسط دستمال همراه هیلین، طیف مصرف این دستمال کاغذی اکثر گروه­های جمعیتی را شامل می­شود از جمله: بانوان، کودکان و سالمندان.

نحوه مصرف محصول:

نوع طراحی و بسته بندی این محصول منحصر به فرد بوده و از جنس طلق PET می­باشد. این نوع بسته بندی امکانی فراهم می­کند که حتی با دست­های خیس براحتی از آن استفاده شود، بدون اینکه نگران خیس شدن دستمال­های بعدی داخل بسته باشیم.

مزایای دستمال همراه هیلین

1- بیشترین تعداد برگ در بسته بندی شیک و کوچک

2- عدم نفوذ گرد و غبار به داخل بسته

3- راحتی در کاربرد ، حتی با دست های مرطوب

4- دوام بالای بسته بندی در داخل کیف و شرایط مختلف

5- با صرفه و بهینه بدلیل ابعاد مناسب دستمال

6- جذب بیشتر رطوبت به دلیل جنس دستمال

7- استفاده تا آخرین برگ دستمال ، بدون کمترین آلودگی

 

منبع دریافت این مطلب : برگ نیکی رسان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!