برگزاری پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا ، در این نمایشگاه قرار است صد ها نوع اسباب بازی طراحی و تولید شده ایرانی و همچنین بازی های بومی مناطق مختلف کشور عرضه و به نمایش مخاطبان بویژه کودکان و خانواده ها گذاشته شود.

همچنین انواع اسباب بازی های فکری، هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها، چرتکه ها، انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، بازی های آموزشی، انواع اسباببازی پلاسکویی، انواع اسباب بازی های پسرانه انواع ماشین و کامیون ، سه چرخه، رالی اسپرت و انواع عروسک ها، ماشین و کامیون، سه چرخه و ... ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.

در این نمایشگاه که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، صرفا اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است، عرضه می شود.

مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب ترین دغدغه‌های جامعه بشری بوده ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص برخی شرکت ها و کمپانی ها شده است و این شرکت‌ها نسبت به طراحی و تولید انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازار مخاطب اقدام می‌کنند لذا انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان، مطلبی بسیار مهمی است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و در این بین انتخاب اسباب بازی ایرانی که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده نقش مهمی در رشد فرزندان این سرزمین خواهد داشت.

 

برگزاری پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایسنا

1 نظر

  1. ptcptcsays:

    سلام ازسایت من هم بازدید کنید ptcsites.ir

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!