دومین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی علامه طباطبایی MathNet

مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی، دومین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی MathNet را برگزار می کند. 

به گزارش خبرنگار سرزمین تیزهوش ها، این مسابقه در دو مرحله برگزار می شود. در مرحله اول، طی یک آزمون آنلاین، تیم های منتخب برگزیده می شوند و در مرحله دوم که در اسفند ماه و به صورت حضوری برگزار می شود، تیم های برگزیده مرحله اول به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. تمامی تیم های برگزیده مرحله اول، گواهی نامه معتبر شرکت در مسابقات برنامه نویسی Mathnet را دریافت می کنند. 

 

اطلاعات بیشتر را می توانید همین حالا اینجا مطالعه کنید : راهنمای شرکت در مسابقات برنامه نویسی MathNet

برای ثبت نام باید به اینجا بروید : ثبت نام مسابقات MathNet

همچنین به شرکت کنندگان درمسابقات و راه یافتگان به مرحله نهایی، گواهینامه معتبر ارائه می شود. 

 

 دانلود پوستر های مسابقات (برای دانلود باید عضو سایت باشید. عضویت در سایت رایگان است):

 

»» دانلود برای اعضا امکان پذیر است. عضویت رایگان است و کمتر از 30 ثانیه طول می کشد!!!!

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات می توانید با واحد آموزش المپیادهای علمی علامه طباطبایی با شماره تلفن 44841330 (021) تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را دریافت کنید. 

 

مرحله اول : آزمون انلاین جمعه 23 بهمن 1394

مرحله دوم : رقابت حضوری تیم های برگزیده : پنج شنبه 13 اسفند 1394 و جمعه 14 اسفند 1394

 

* * *

تمامی مدارس، موسسات آموزشی، ناشرین حوزه کودک و نوجوان و آموزشی وکمک آموزشی می توانند برای درج اخبار و رویداد های خود در سایت سرزمین تیزهوش ها از طریق تماس اقدام فرمایند. تماس با سرزمین تیزهوش ها (کلیک کنید)

* * * 

اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات : 

قوانین و مقررات:

به استحضار می رساند برای حل سوالات و ارسال متن برنامه می توانید از سه زبان برنامه نویسی استفاده نمایید:

زبان C/C++ با کامپایلر g++ 4.6.0 (قابل دسترسی از این آدرس – dev C++ و Code Blocks از این کامپایلر استفاده می کنند و مورد تایید هستند، ولی Visual Studio از این کامپایلر استفاده نمی کند و مشکلات احتمالی در پذیرش جواب بر عهده شرکت کننده است).

زبان Pascal با کامپایلر2.6.0 free Pascal (قابل دسترسی از این آدرس – دقت داشته باشید این کامپایلر فرق هایی با سایر کامپایلرها نظیر Turbo Pascal دارد، مثلاً چنانچه متغیر حلقه در خود حلقه عوض شود، خطای زمان کامپایل توسط free Pascal ایجاد می شود در صورتی که Turbo Pascal با این موضوع مشکلی ندارد)

زبان Python2 - کامپایلر

برای برگزاری هر چه دقیق‌تر مت‌نت و نیز جهت آگاهی کلیه‌ی عزیزانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، قوانین و مقررات مسابقات توسط کمیته‌ی فنی و هیئت داوران، به شرح زیر تدوین شده است:

تعداد نفرات هر تیم برنامه‌نویسی دقیقاً دو نفر است.

مسابقات در دو رده‌ی سنی برگزار می‌شود:

1-دانش‌آموزان دوره راهنمایی و سال اول دبیرستان

2-دانش‌آموزان سال دوم، سوم و چهارم دبیرستان و دانشجویان سال اول دانشگاه توجه: هر تیم باید فقط متشکل از اعضای مربوط به یک رده‌ی سنی باشد

نحوه‌ی امتیاز دهی به‌صورت صفر یا یک است، یعنی یا پاسخ ارسالی به یک سوال درست است یا نادرست که به‌ترتیب نمره‌ی صفر و یا نمره‌ی کامل سوال توسط تیم شرکت کننده کسب خواهد شد و حد میانه‌ای برای نمره‌ی یک سوال وجود ندارد.

رده بندی نهایی بر اساس تعداد سوالات حل شده توسط یک تیم انجام خواهد پذیرفت. در صورت تساوی در تعداد سوالات حل شده، رده‌بندی براساس زمان ارسال پاسخ‌های صحیح به سرور انجام می‌شود، یعنی ارسال سریع‌تر پاسخ صحیح به‌ نفع هر تیم خواهد بود. برای سنجش دقت نظر شرکت‌کنندگان، یک جریمه‌ی زمانی برای هر بار ارسال پاسخ غلط در نظر گرفته شده است.

نمره‌ی سوالات مختلف با هم یکسان است و با توجه به زمان باقی‌مانده از مسابقه و شناختی که هر تیم از توانایی خود دارد، باید به تقسیم زمان برای حل سوالات اقدام شود.

داوری مسابقات برخط (online) ممکن است بنا به ملاحظاتی در لحظه، انجام نپذیرد و نتایج نهایی با تاخیر بر روی سایت قرار بگیرد.

چنانچه برای کمیته‌ی فنی و هیئت داوران محرز شود تیمی هر گونه تخلف یا تقلبی در هر مرحله از مراحل مسابقه انجام داده است، تشکیل شور داده و برابر تصمیم اتخاذ شده با تیم خاطی برخورد خواهد کرد و حق هیچ گونه اعتراضی برای تیم خاطی وجود ندارد.

 

اطلاعات بیشتر : http://mat.ir/Mathnet

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!