شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه مهر آیین پایه دهم

مدرسه مهر آیین

دبیرستان مهرآیین در پایه های دهم رشته علوم پایه و علوم انسانی و سوم و چهارم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی برای سال تحصیلی 96-95 با شرایط ذیل ثبت نام به عمل می آورد:

پذیرش در پایه دهم رشته علوم پایه و علوم انسانی :

-داوطلبان پسر و دختر پایه نهم دوره متوسطه اول با معدل بالاتر از 19 می توانند از طریق این وب سایت از دی ماه امسال تا اردیبهشت ماه 1395 پیش ثبت نام آزمون را بعمل آورند.

-آمادگی و آشنایی بیشتر با آزمون ورودی دبیرستان کتاب آزمون های مهرآیین (تالیف هیات علمی دبیرستان مهرآیین) را از روابط عمومی دبیرستان تهیه نموده و همچنین کتاب ریاضیات جامع

-تالیف آقای حسین انصاری انتشارات مبتکران از جمله منابع آزمون ورودی مهرآیین می باشند. لازم به ذکر است که نمونه سوالات آزمون های سال های گذشته در وبسایت ما در ذیل همین

صفحه برای دانلود موجود می باشد.

-از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی جلسه توجیهی آشنایی با امکانات واهداف دبیرستان مخصوص خانواده های محترم دانش آموزان گرامی برگزار خواهد شد(فروردین 95 به بعد)

-اطلاع از کلاس های آمادگی آزمون ورودی و آزمون های آزمایشی پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی به دفتر مسئول پایه دهم (آقای مسگری) مراجعه فرمایید.

ب –پذیرش میان پایه های دبیرستان : (پایه سوم ریاضی فیزیک-پایه سوم علوم تجربی-پایه سوم علوم انسانی-پایه چهارم ریاضی فیزیک-پایه چهارم علوم تجربی -پایه چهارم علوم انسانی)

سیستم کنکور دبیرستان : کلیه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستانی با معدل 19 به بالا نیم سال اول می توانند از طریق ثبت نام در سایت دبیرستان،داوطلب آزمون ورودی باشند.محتوی این آزمون نیمه دوم کتاب های دروس عمومی و اختصاصی با ضرایب کنکور سراسری می باشد.جزئیات بیشتر آزمون از طریق جلسه توجیهی پس از ثبت نام اینترنتی به اطلاع خواهد رسید.

لازم به ذکر است پس از قبولی،داوطلب باید در آزمون مرحله دوم و مصاحبه نیز موفق گردد.

باشگاه المپیاد مهرآیین : کلیه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستانی با معدل 19 به بالای نیم سال اول که داوطلب شرکت در باشگاه المپیاد مهرآیین می باشند می بایست علاوه بر شرکت در آزمون ورودی میان پایه دبیرستان،در امتحانات مجزای هر المپیاد شرکت نمایند.

-مدال نقره و برنز المپیادهای علمی برای ثبت نام در الویت می باشند.جزئیات بیشتر آزمون از طریق جلسه توجیهی پس از ثبت نام اینترنتی به اطلاع خواهد رسید.

-زمان و تاریخ آزمون های آزمایش و اصلی متعاقبا اعلام می گردد.

برای ثبت نام در مقطع متوسطه اول دبیرستان مهر آیین اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!