مجتمع دخترانه رازی

این موسسه شامل 1 واحد دبستان، 2 واحد دبیرستان، 3 واحد پیش دانشگاهی و 2 واحد آموزشگاه علمی آزاد می باشد که در سال 1370 تاسیس شده اند.

موسس و بنیانگذار مجموعه رازی ،خانم ایراندخت خلیلی که مدرک ایشان لیسانس شیمی از دانشگاه تربیت معلم تهران است. ایشان 30 سال سابقه آموزشی در آموزش و پرورش و 24 سال سابقه مدیریت مجتمع دارند. ایشان دارای 44 تقدیرنامه از طرف مقام عالی وزارت و معاونین وزیر و سایر سطوح می باشد. همچنین ایشان پژوهش های متعدد در زمینه تکنولوژی آموزشی ، شیوه های تربیتی ، روانشناسی آموزشی و روش های نوین آموزش در دنیا انجام داده اند.

سیستم آموزش مجتمع رازی در 3 لایه تشکیل گردیده است:

در لایه اول مبنا با مفاهیم کتاب درسی است.

در لایه دوم بررسی کتاب های کمک آموزشی جهت عمق بخشیدن به مفاهیم می باشد

و در مرحله سوم جهت بالابردن کیفیت آموزشی برگزاری کلاس های المپیاد می باشد.

لذا مجتمع رازی با هفته ای 12 ساعت فوق برنامه (خصوصا در دروس اختصاصی هر رشته) علاوه بر ساعات رسمی آموزش و پرورش فعالیت آموزشی می نماید.

برنامه آموزشی، ابزارها و شیوه های نوین آموزشی و منابع تکمیلی در کلاس های فوق برنامه باید برای فهم بهتر و عمیقتر و تسلط کامل بر کتاب های درسی باشد. در این راستا اساتید رازی که از اساتید برجسته مدارس تیزهوشان و مدارس برتر می باشند همراه با بهره گیری از شیوه های نوین تدریس و استفاده از تکنیک های مولتی مدیا بیلدر (چند رسانه ای) (آموزش الکترونیکی و آزمایشگاه مجازی) و اجرای تکالیف پله ای و بررسی آزمایشگاه فیزیک، شیمی، زیست، کامپیوتر، روبوکاپ و اینترنت به مفاهیم درسی عمق می بخشند.

برگزاری کلاس های المپیاد و جشنواره خوارزمی و تحقیق، پژوهش جهت ارتقاء کیفیت سیستم آموزشی.

برگزاری آزمون های هدفدار داخلی (هفتگی- ماهانه- ترمی) خارج از مدرسه (مبتکران – مرآت و ...) جهت افزایش کارایی اساتید و ایجاد رقابت و انگیزه بیشتر دانش آموزان با هدف مقایسه کارایی اساتید با اساتید سایر مدارس و دانش آموزان با دانش آموزان سایر مدارس. برای آزمون ها کارنامه صادر می شود و نمودار رسم می گردد. معاونین آموزشی و پشتیبان نتایج آزمون ها را جداگانه آنالیز می نمایند در هر درس و در هر مبحث بازیافتی مباحثی که دانش آموز دچار چالش می باشد، به شکل بازخوردی برنامه مطالعاتی وی را تغییر می دهند. و یا مبحثی را که اساتید مربوطه نیاز به چالش زدایی دارد به وی یادآور می شوند.

تحلیل و تفسیر نمرات هر دانش آموز و بررسی رتبه و پیشرفت تحصیلی وی نسبت به خود و سایرین در هر درس به صورت نمودار، میانگین و درصد نشان داده می شود.

مشاوره فردی و گروهی دانش آموزان در خصوص برنامه ریزی و بررسی نقاط قوت و ضعف ایشان و انعکاس سریع به خانواده.

بازبینی تکالیف و تمرینات از نظر اساتید و پشتیبان آموزشی، اجرای طرح پشتیبان در منزل و پشتیبان در نوروز از دیگر فعالیت های مجتمع می باشد.

جهت دهی در بخش استفاده بهینه از ساعات حضور در منزل برای ادامه فعالیت های آموزشی روزانه برنامه دیگری از بخش آموزشی است.

تربیت بدنی در رازی به عنوان یکی از برنامه های سلامت و شادابی در طیف گسترده تمامی رشته ها در غالب کلاس و مسابقات انجام می گردد و دانش آموزان در زنگ ورزش هر هفته در باشگاه ورزشی حضور می یابند.

 


برای مشاهده وب سایت دبستان رازی اینجا کلیک کنید.

برای تکمیل فرم پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان رازی کلیک کنید. 

برای تکمیل فرم پیش ثبت نام دبیرستان رازی کلیک کنید.

 

 

 

منبع دریافت این مطلب : مجتمع دخترانه رازی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!