مرحله دوم آزمون های پیشرفت تحصیلی مدارس تیزهوشان (سمپاد) برگزار شد

به گزارش تیزلند، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران ، حسین شجاعی افزود: مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس استعدادهای درخشان با هدف ارزیابی از میزان اثربخش بودن فرآیند آموزش به صورت هماهنگ و کشوری روز گذشته دوشنبه  برگزار شد .

وی اظهارکرد :مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره اوّل متوسطه و همچنین پایه‌های دوّم رشته‌های علوم  تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی، برگزار شد .

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تصریح کرد: سوالات این مرحله با بهره‌گیری از نظرات دبیران مجرّب استان‌های مختلف به صورت چهارگزینه‌ای و از محتوای کتاب‌های درسی رسمی و کتب تکمیلی در دوره اول طرّاحی شده است .

وی خاطر نشان کرد : تصحیح پاسخ نامه‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل نتایج آزمون در سطوح مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری به منظور استفاده از نتایج آن دربرنامه‌ریزی های سال تحصیلی جاری و سال 96-95 به صورت متمرکز در مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان انجام خواهد شد .

شجاعی افزود : نتایج آزمون و کارنامه‌های دانش آموزان نیز بزودی جهت اعلام به مدارس و دانش آموزان از طریق سامانه سناد در اختیار دانش  آموزان وبرنامه‌ریزان قرار خواهد گرفت .

 

منبع دریافت این مطلب : اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!