عدم تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی و درخواست آموزش و پرورش از اولیاء

 به گزارش تیزلند و به نقل از خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی سال تحصیلی جدید از طریق سامانهwww.irtextbook.com و به دوگونه ثبت نام انفرادی از سوی دانش‌آموز و ثبت‌نام گروهی توسط مدرسه امکانپذیر بود و مهلت آن 311 اردیبهشت  ماه به پایان می‌رسد.

در این میان راهکارهایی به منظور اصلاح اطلاعات ورودی به سامانه نیز در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال دانش‌آموزان دوره ابتدایی کتاب خود را در مدرسه‌ای که ثبت‌نام کتاب را انجام داده‌اند، تحویل می‌گیرند و چنانچه محل تحصیل آنها تغییر کند می‌توانند از تاریخ اول خرداد تا  20  شهریورماه سال‌جاری نسبت به اصلاح اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

سازمان پژوهش هدف از طراحی این سامانه را نظارت بیشتر و نیز جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی و اطمینان والدین برای پرداخت وجه پشت کتاب می‌داند شماره تماس‌های 88301481، 88823140، 66559688 و 66516984 را جهت پاسخگویی به هرگونه مشکل در فرایند ثبت‌نام اعلام کرده است.

حسین طلایی زواره، معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احتمال تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی در  سامانه مربوط گفت: هنوز تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام اتخاذ نشده است، از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم ثبت نام را در زمان مقرر انجام دهند زیرا در زمان توزیع کتب درسی، کتب تنها به دانش آموزانی که ثبت نام کرده‌اند و کدرهگیری دارند تحویل خواهد شد و راه دیگری برای دریافت کتب وجود ندارد.

وی افزود: تا اواسط هفته گذشته بیش از 60 درصد دانش آموزان در سامانه ثبت نام کرده بودند، هنوز چند روز به پایان مهلت ثبت نام باقی مانده است و توصیه می‌شود حتما این اقدام از سوی اولیاء و دانش‌آموزانی که ثبت نام نکرده‌اند انجام شود تا بتوانند کتاب‌های درسی را ابتدای مهرماه  همزمان با آغاز سال تحصیلی دریافت کنند.

 

منبع دریافت این مطلب : ایسنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!