توزیع کتب درسی جدید دانش آموزان متوسطه اول و دوم از 20 شهریور در کتابفروشی ها

لیدا نیک‌روش مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «تغییرات کتاب درسی در سال تحصیلی جدید چگونه است؟»، اظهار داشت: تمام کتاب‌های پایه دهم جدیدالتالیف هستند و  در متوسطه اول نیز تغییرات جزئی داریم.

وی ادامه داد: در مقطع ابتدایی نیز در تعدادی از کتاب‌های پایه پنجم، اکثر کتاب‌های پایه ششم و دو عنوان از کتاب‌های پایه چهارم تغییراتی داریم.

نیک‌روش افزود: آماده‌سازی و چاپ همه کتاب‌ها به غیر از پایه دهم به اتمام رسیده است و درصد بیشتری از کتاب‌های ابتدایی در ادارات کل  استان‌ها توزیع شده است.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: امسال توزیع کتاب‌ها در مقطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی سراسر کشور بر اساس ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtexbook.comm است.

نیک‌روش تصریح کرد: تا آخر اردیبهشت این امکان وجود دارد تا دانش‌آموزان هم به صورت انفرادی و نیز به صورت گروهی برای دریافت کتاب ثبت‌نام کنند و تقاضا داریم تمام توضیحات لازم را که برای ثبت‌نام در صفحه اول سامانه فروش وجود دارد، مطالعه کنند تا بدون هیچ مشکلی ثبت‌نام آنها انجام شود.

وی با اشاره به توزیع کتاب‌های دانش‌آموزی در دوره متوسطه گفت: کتاب‌های دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی‌ها توزیع می‌شود و دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم (راهنمایی سابق و دبیرستان) در تمامی استان‌ها می‌توانند از 200 شهریور کتاب‌های خود را از کتابفروشی‌ها دریافت کنند؛ البته به جز استان تهران، شهرستان‌های استان تهران و البرز که دانش‌آموزان این مناطق از 23 شهریور می‌توانند کتاب‌های خود را از کتابفروشی‌ها تهیه کنند.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!