دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهد در دوره ابتدایی است

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدحسین کفراشی اظهار کرد: ‌ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول خرداد آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه داشت که با توجه به تعطیلی های گذشته، این ثبت نام تا پایان امروز 17خردادماه تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این 15 روز تعداد قابل توجهی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ثبت نام در مدارس شاهد از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

کفراشی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم مدارس شاهد از اول تیر آغاز شده و تا 15 تیر ادامه دارد و نتایج قطعی نیز در آخر تیر از طریق سامانه اینترنتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در مدارس شاهد باید به نشانی اینترنتی sajamedu.ir مراجعه کنند‌، گفت:‌ دانش‌آموزان پس از ورود کد ملی و سریال شناسنامه می‌توانند سایر مراحل ثبت‌نام را طی کنند، همچنین اطلاعات مربوط به ایثارگری افراد در این سامانه موجود است که پس از طی مراحل ثبت‌نام به دانش‌آموز کد رهگیری ارائه می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه قطعی باید با ارائه مدارک لازم به مدرسه مراجعه کنند و در مدرسه مدارک دانش‌آموز با اطلاعاتی که در سیستم ارائه کرده است چک خواهد شد تا تناقضی وجود نداشته باشد، البته باید توجه داشت که ثبت‌نام میان پایه‌ها به صورت اینترنتی نیست.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایرنا

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!