حضور معلمان ابتدایی پایتخت در مدارس تا 20 خرداد

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، فریبرز حمیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تهران امروز در حاشیه مراسم افتتاح طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه معلمان ابتدایی پایتخت با توجه به پایان امتحانات تا چه زمانی باید در مدارس باشند، اظهار داشت: در طول سال تحصیلی 800 ساعت آموزشی برای دانش‌آموزان در مدارس برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان خردادماه، سال تحصیلی رسمی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: هر مدرسه‌ای براساس رویکرد و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد، طراحی و تدوین برنامه‌ها را در فرصت طلایی مدرسه که پس از پایان امتحانات دانش‌اموزان است، انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز معلمان از تدریس فارغ نشده‌اند، می‌توانند آسیب‌شناسی‌های لازم را در خصوصفعالیت‌های آموزشی و پرورشی، بازدیدها و اردوها برای سال تحصیلی آینده انجام دهند.

حمیدی با بیان اینکه مطابق برنامه، معلمان ابتدایی تهران باید تا پایان خردادماه به مدرسه بیایند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال ماه مبارک رمضان در خردادماه است، معلمان ابتدایی پایتخت حداکثر تا 20 خردادماه باید در مدارس حضور داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه در نیمه دوم شهریورماه مدارس موظف به برگزاری دوره‌هایی برای اولیای دانش‌آموزان دبستانی هستند، گفت: از 20 شهریورماه امسال، مدارس برای اولیا دوره‌هایی را برگزار می‌کنند تا آنها با موضوع کتاب درسی، برنامه هفتگی و برنامه سالانه مدارس پیش از شروع سال تحصیلی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌ها، بیشتر از 88 درصد معلمان از برنامه فرصت طلایی و حضور در مدارس پس از امتحانات رضایت دارند، اظهار کرد: در خصوص این برنامه، معلمان ابراز رضایت داشتند، زیرا فعالیت‌هایی در راستایتقویت فعالیت‌های درسی در مدارس انجام می‌شود که خروجی آن در پایان سال تحصیلی مشخص می‌شود.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!