برنامه دوره طلایی تابستان ویژه مقطع هفتم

 پیش خوانی دروس یکی از تکنیک ها و مهارت های مهم در یادگیری دروس می باشد .

ما در برنامه دوران طلایی تابستان، قسمتی از برنامه خود را به مطالعه دروس سال جدید که برای دانش آموزان تازگی دارد و انگیزه بیشتری برای مطالعه آنها دارند، اختصاص داده ایم 

با توجه به اهمیت درس ریاضی و بعد علوم در تقویت پایه های درسی، عمده وقت ما در تابستان به این دروس اختصاص خواهد یافت.

در فاز اول برنامه مطالعاتی، ما به مرور دروس ریاضی و علوم سال ششم می پردازیم .

ما برای درس ریاضی کتاب "1100 سوال چهارگزینه ای ریاضی انتشارات مبتکران"، و برای علوم ، کتاب " علوم ششم تیزهوشان ، انتشارات خیلی سبز" را پیشنهاد می کنیم .البته اگر کتابی در حد تیزهوشان از انتشارات دیگری هم دارید که کامل کار نکرده اید ،اشکالی ندارد، می توانید از آن ها استفاده نمایید. در صورت نیاز می توانید کتابهای مورد نظر خود را از "فروشگاه اینترنتی نیمکت" تهیه کنید .

همچنین می توانید وضعیت درسی و مطالعات خود در این ایام را با شرکت در آزمون آنلاین تیزلند بررسی کنید.( جزئیات و نحوه برگزاری آزمون اعلام خواهد شد .)

اگر هر دو فاز این برنامه را دقیق اجرا کنید، مطمئن باشید که می توانید سال تحصیلی جدید را با اعتماد به نفس بالایی شروع کرده و نه تنها دچار افت تحصیلی در تغییر مقطع نشوید، بلکه جز دانش آموزان ممتاز مدرسه خود باشید.

 

 

»» دانلود برای اعضا امکان پذیر است. عضویت رایگان است و کمتر از 30 ثانیه طول می کشد!!!!

 

 

 این برنامه به همت سرزمین تیزهوش ها و توسط مشاور سایت جناب آقای علیرضا مسگری مشهدی تهیه و تنظیم شده است.

در ضمن شما می توانید با کلیک بر روی «نام مشاور» در مورد سابقه و زمینه کاری جناب مسگری اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

در فایل صوتی زیر، آقای مسگری توضیحاتی در مورد برنامه تابستانی و اینکه این برنامه مناسب چه کسانی هست خواهند داد.

 

دانلود فایل صوتی : برنامه دوره طلایی تابستان ویژه مقطع هفتم

مدت زمان : 00.10.35

حجم فایل : 2:42MB

 

 

توجه کنید:

1. در صورتی که از کتابهای دیگری استفاده می کنید، با توجه به برنامه داده شده از تست های فصل مربوطه کتاب خود، سوال حل کنید.

2. سعی کنید که مطالعه شما طبق برنامه مداوم و روزانه باشد. در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید مطالعه روزانه خود را انجام دهید، در روز بعد یا آخر هفته(پنجشنبه و جمعه) جبران کنید .

3. روزی سه و نیم ساعت مطالعه برای شما در نظر گرفته شده است .سعی کنید که این زمان را رعایت کنید، اما اگر برایتان خیلی سخت است، می توانید از هر بازه زمانی 20 دقیقه کم کنید .

4. مطالعه اختیاری جهت دانش آموزانی که علاقه مند به کار بیشتر بوده و سطح ریاضی بالاتری دارند ، در نظر گرفته شده است . منبع مورد استفاده در این قسمت کتاب المپیاد ریاضی نوجوانان (مبتکران ) می باشد .

5. شاید اجرای این برنامه در اوایل کار کمی برایتان دشوار باشد، اما به زودی به آن عادت کرده و شاهد نتایج شیرین آن خواهید بود.

 

 

نویسنده مطلب : علیرضا مشهدی مسگری

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!