برنامه دوره طلایی تابستان ویژه مقطع ششم -نخبه پروران

  • توصیه نامه ما برای این ماه

  • اول خواندن درس نامه بعد حل تست:

    برای درست حل کردن مسائل تستی در هر درسی ابتدا باید دانش کافی از آن درس داشت.به همین منظور قبل از حل مسائل تستی ابتدا باید کتاب درسی، سپس جزوه­ ی معلم خودتان و در انتها جزوه­ ی کتاب کمک آموزشی مورد نظر را مطالعه کنید.

    زمان بندی در حل تست ها:

    در این مدتی که از برنامه­ی آموزشی ما استفاده می­کنید ما مرحله به مرحله و ماه به ماه به شما روش صحیح تست زنی را آموزش می­دهیم. در قدم اول، همیشه یک دفتر برای حل مسائل تستی خود کنار بگذارید و تست های خود را درون آن حل کنید. در این ماه برای تک تک تست های خود زمان گذاری نکنید و فقط مدت زمان کلی صرف شده،برای حل تست ها را در صفحه­ ی حل آن ها ثبت کنید

    نحوه­ ی صحیح مطالعه و حل تست در طول هفته:

    سعی کنید مطالبی که در طول یک هفته باید مطالعه کنید و یا تست هایی که باید در طول یک هفته حل کنید رادر سه الی چهار روز آن هفته انجام دهید،زیرا این کار موجب افزایش یادگیری و افزایش سرعت عمل در حل تست که به دنبال آن:

    1)عمق یادگیری مطالب لحظه به لحظه زیاد می­شود.

    2)به دلیل تکرار فراموشی مطالب کاهش پیدا می­کند.

    3)باعث تثبیت یادگیری می­شود.

    مشخص کردن بعضی از تست ها:

الف)تست های غلط حل شده: بعد از حل سوالات تستی مشخص شده در یک روز باید درستی حل خود را  توسط پاسخنامه کتاب بررسی کنید.حال شماره تست هایی که غلط حل کرده اید در جدول برنامه­ ریزی ماهانه خود ثبت کنید.در روز های جمعه­ ی هر هفته سعی کنید،این تست ها را دوباره حل کنید.

 ب)تست های مهم: به بعضی از تست هایی از نظر خود شما دارای نکته­ی خاصی می­باشد،که آن ها را از بقیه تست ها متمایز می­سازد(( تست های مهم)) گفته می­شود. این تست ها را توسط علامت خاصی مانند ستاره یا تیک زدن در کنار شماره­ی تست ها مشخص کنید و شماره­­ی آن تست ها را در جدول برنامه­ریزی ماهانه ثبت کنید.

 

 

»» دانلود برای اعضا امکان پذیر است. عضویت رایگان است و کمتر از 30 ثانیه طول می کشد!!!!

 

 

• کمک های آموزشی این ماه آموزشگاه نخبه پروران:

* مشاوره ی رایگان تلفنی:

خانواده ها می توانند در صورت بروز هر گونه سوال در نحوه ی استفاده از برنامه ی آموزشی،روز های زوج از ساعت 12 الی 14 با شعبه ی مرکزی آموزشگاه نخبه پروران واقع در تهران،پشت درب شمالی متروی باقری،خیابان احد زاده با شماره ی تلفن های 77886658 و77886748 تماس بگیرند.

* کلاس های حل تمرین و رفع اشکال:

هر ماه از طرف آموزشگاه نخبه پروران کلاس های رایگانی به عنوان کلاس های رفع اشکال و حل تمرین در روز های جمعه تشکیل می شود.والدین محترم می توانند در روز های 30 و 31 تیرماه به صورت تلفنی برای ثبت نام در این کلاس ها اقدام نمایند.

• نام کتاب های آموزشی:

* کتاب تست ریاضی : ریاضیات ششم ابتدایی، از مجموعه کتاب های مهندس فتحی، ویرایش اول

* کتاب تست علوم : علوم ششم ابتدایی، از مجموعه کتاب های مهندس فتحی، ویرایش دوم

* این دو کتاب برای کلیه دانش آموزان( آموزشگاهی یا غیر آموزشگاهی) قابل استفاده می باشد.

* دانش آموزانی که از خدمات آموزشگاهی(تکمیلی) استفاده نمی کنند می توانند از این دو کتاب کمک بگیرند.

لازم به ذکر است که دانش آموزان فقط شرح درس این دو کتاب را برای کسب دانش کافی از پایه ی ششم مطالعه می کنند و برای شرح درس ریاضی پایه ششم می توانند از کتاب زیر استفاده نمایند.

کتاب شرح درس ریاضی:آموزش ریاضی، به روش، ششم دبستان، انتشارات واله، نبی زاده، آخرین چاپ

 

نویسنده مطلب : آموزشگاه نخبه پروران

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!