اعتراض خانواده ها به تعطیلی مدارس تیزهوشان

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تجمع کنندگان که تعداد آن ها به حدود 100 نفر می رسد به تعطیلیدبیرستان دخترانه فرزانگان یک در خیابان ایتالیا و در منطقه 6 آموزش و پرورش اعتراض دارند.

تعدادی از تجمع کنندگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام کردند که با تعطیلی این مدرسه برای سال تحصیلی آینده بلاتکلیف هستند و قرار است ساختمان این مدرسه در اختیار اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار بگیرد. 

یکی از دانش آموزان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: آموزش و پرورش شهر تهران علت تعطیلی دبیرستان دخترانه فرزانگان یک را ادغام آن با مدرسه دیگر اعلام کرده و آن مدرسه به محل مدرسه اول بسیار دور بوده و از جهتی باعث شلوغی مدرسه دوم شده است. 
طرح تعطیلی برخی از مدارس استعدادهای درخشان سال گذشته با تعطیلی 5 مدرسه در شهر تهران کلید خورد و امسال نیز با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، برخی از این مدارس نیز در طرح تعطیلی برای سال تحصیلی آینده قرار گرفته اند. 
معاون سازمان پرورش استعدادهای درخشان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تعطیلی برخی از مدارس استعدادهای درخشان را نبود امکانات کافی و مناسب برای این دسته از دانش آموزان و اجرای سیاست کاهش تعداد مدارس تیزهوشان بیان کرد. 
محمد نستوه افزود: دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان شهر تهران امسال دانش آموز جدید نمی پذیرد و دانش آموزان مدارس دوره اول به دوره دوم وارد خواهند شد. 
وزیر آموزش و پرورش چندی پیش در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این اقدام را در جهت کیفی سازی مدارس استعدادهای درخشان اعلام کرد و گفت: مدارس استعدادهای درخشان تعطیل نمی شود بلکه با یکدیگر ادغام خواهد شد.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری صدا و سیما

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!