احتمال تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد

به گزارش تیزلند، به نقل از مجله خبری فرهنگیان محمد حسین کفراشی رییس سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و  گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص روند ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد گفت: ثبت نام دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم تا 15 تیرماه ادامه دارد و در صورتی که شرایط ایجاب کند ،زمان ثبت نام تمدید می شود.

وی با بیان اینکه امکان تمدید در مقطع متوسطه دوم محتمل تر است،عنوان کرد: با توجه به اینکه در این مقطع طرح هدایت تحصیلی اجرا می شود و  تا دهه دوم مرداد ماه ادامه پیدا می کند بنابراین زمان بیشتری برای ثبت نام نیاز دارد.

رییس سازمان امور شاهد و ایثارگران در خصوص تعداد ثبت نام در پایه اول ابتدایی اظهار کرد: از بین 56 هزار پیش ثبت نام ،27 هزار دانش آموز  پذیرفته شده اند و چنانچه برخی از تحصیل در این مدارس منصرف شوند،پذیرفته شدگان ذخیره جایگزین می شوند.

کفراشی از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده در سال تحصیلی آینده را تحقق برنامه هر دانش آموز یک مهارت نام برد و گفت: در صورتی که ستاد مرکزی شاهد که مرجع تصمیم گیری برنامه های مدارس شاهد است، با اجرای طرح موافقت کند ،در سال تحصیلی پیش رو در یکی از مقاطع  تحصیلی اجرایی می شود.

وی در خصوص پرداخت شهریه مدارس شاهد بیان کرد: خانواده ی شهدا و جانبازان بالای 70 درصد،شهریه ای پرداخت نمی کنند و بنیادشهید این  مبلغ را متقبل می شود،برای خانواده های جانبازان نیز براساس درصد جانبازی تخفیف هایی درنظر گرفته شده است.

 

منبع دریافت این مطلب : مجله خبری فرهنگیان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!