کیت سنجش اعصاب صوتی

اعصاب سنج وسیله ایی مفید برای آزمون میزان تمرکز در مدت زمان نسبتا طولانی است. استرس و عدم تمرکز باعث ایجاد لرزش دستان می شود به همین خاطر با این محصول می توان میزان لرزش دستتان را اندازه گیری نموده و از میزان تمرکز خود آگاه شوید. اعصاب سنج نه تنها می تواند وسیله سنجش میزان تمرکز باشد ، از آن به عنوان بازی و سرگرمی هم می توانید استفاده کنید و لذت ببرید.

بازی "عبور از مِیز (Maze) " و یا همان بازی "سنجش اعصاب" ، یکی از سرگرم کننده‌ترین بازیهای الکترونیکی بوده که در آن لازم است تا شما یک  حلقه کوچک را در مسیری ناهموار به جلو برده و نهایت دقت خود را بکار گیرید تا حلقه، کوچکترین تماسی با مسیر برقرار نکند. زیرا به محض تماس ، آژیر دستگاه شروع به کار کرده و باخت شما را اعلام میکند.

کاربرد این دستگاه در میهمانی های دوستانه بسیار زیاد و سرگرم کننده بوده زیرا میتوانید با دوستان خود مسابقه‌ای را ترتیب داده و مشخص کنید که کدامیک از آنها قادر میباشند تا مسیر طولانی‌تری را طی نمایند و در این میان توانایی خود را به عنوان سازنده یک دستگاه پیچیده الکترونیکی به نمایش بگذارید.

در مجموعه این کیت ، تمامی تجهیزات مورد نیاز شما همچون تخته نگاه دارنده ، مفتول مسیر ، پیچ و مهره، باتری، بلندگو و مدار الکترونیکی دستگاه قرار داده شده است و هیچ نیازی به خرید لوازم جانبی نخواهید داشت.

برای ساخت این دستگاه هیچ نیازی به اطلاعات قبلی نداشته و تمامی مراحل ساخت به صورت کاملا تصویری و تمام رنگی به شما نمایش داده شده است و در حین ساخت با عملکرد ترانزیستور ، تریستور و آی‌سی که از اصلی‌ترین قطعات الکترونیکی به شمار می‌آیند آشنا شده و با مفاهیم اساسی پالس ، ولتاژ و جریان نیز آشنا میشوید.

 

با مشاهده ی فیلم زیر نحوه ی ساخت این کیت زیبا را یاد بگیرید:

 

 

مدت زمان: 44 دقیقه و 53 ثانیه

حجم: 182.58 مگابایت

 

 

 

کلمات کلیدی: فیلم آموزش الکترونیک | آموزش الکترونیک | آموزش کیت | فیلم آموزش کیت | کیت الکترونیک

 

منبع دریافت این مطلب : مرکز ذهن×3

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!