انتشارات هوپا

مجموعه‌ی هوپا با نگاهی نو به مفهوم آموزش خلاق و استفاده از بازی به منظور پرورش و رشد استعدادها و توانایی‌های کودکان و بزرگسالان، پا به عرصه‌ی طراحی و تولید اسباب‌بازی‌های فکری گذاشت. هوپا طراحی بازی‌های فکری متناسب با نیازمندی‌های کودکان و بزرگسالان ایرانی را رسالت خود می‌داند و می‌کوشد تا شکل جدیدی از تفریحات هدفمند و گروهی را به خانواده‌ها معرفی نماید.

 

هوپا چگونه فکر میکند؟

«بازیهای فکری» ابزارهایی هوشمندانه و جذاب برای شکوفایی استعدادها، خلاقیت و تواناییهای ذهنی کودکان و بزرگسالان هستند.

«هوپا» با هدف ایجاد بستر لازم برای توسعه‌ی فرهنگ بازیهای فکری، تصحیح نگرش جامعه نسبت به آموزش و سرگرمی و نیز تاثیرگذاری در نظام آموزش رسمی، فعالیت‌های گسترده‌ای را بنیان نهاده است.

هدف ما توسعه ی راهکارهایی خلاقانه و روش‌های آموزشی مدرن برای پرورش مهارتهایی است که میتوانند از طریق کند و کاو ذهنی و تخیل، به صورتی کاملاً جذاب و دلپذیر به افراد آموزش داده شوند.

 

هوپا چگونه کار میکند؟

«هوپا» با به کارگیری نیروهای خلاق و تربیت نیروهای متخصص، تیمهای پژوهش و طراحی خود را پایه‌گذاری کرده و کوشیده‌است تا با ایجاد محیط کاری شاداب و پرانرژی، در مسیر همگام ساختن تفکر و تولید گام بردارد.

«هوپا» با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و رعایت استانداردهای جهانی، محصولاتی با کیفیت برتر و سازگار با محیط زیست، تولید کرده‌است.

 

هوپا کتاب هم منتشر می کند. با کتاب‌هایش به خانه‌های شما خواهد آمد و اتاق‌هایتان را تسخیر خواهد کرد. کرم کتاب را به جان شما خواهد انداخت و شما دیگر نمی‌توانید کتاب‌ها را زمین بگذارید. شما با کتاب‌های هوپا یک آدم کرمو خواهید بود. آدمی که نمی‌تواند کتاب نخواند. میل خودتان است. می‌توانید کتاب‌ها را بخورید، یا بخوانید. نوش جان!

 

برای آشنایی و خرید بازی های فکری هوپا و یا کتابهای داستان و رمان کودک و نوجوان انتشارات هوپا به فروشگاه اینترنتی نیمکت به آدرس www.nimkatbook.ir مراجعه کنید.

 

 

کلمات کلیدی: کتاب داستان | رمان کودک | رمان نوجوان | بازی فکری | انتشارات هوپا

 

 

منبع دریافت این مطلب : انتشارات هوپا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!