نرم افزار بچه ها ریاضی

همیشه یکی ازفکرهای پدر و مادرها این است که چطور می توانند به فرزند کوچیکشان در یادگیری ریاضی کمک کنند و پایه آن ها را تقویت کنند ،اپلیکیشن “بچه ها ریاضی” همچون نرم افزار آموزشی قبلی تیم آرمیک با نام "بچه ها الفبا" از روش قابل توجهی جهت آموزش ریاضی به کودکان استفاده نموده است. در ادامه ما را با معرفی، نقد و بررسی این برنامه همراهی کنید.

هدف این برنامه، آموزش ریاضی در قالب انیمیشن و بازی و سرگرمی به کودک و تمرین های مختلف برای کسب مهارت بیشتر کودکان است. در این برنامه سعی شده تا با استفاده از آهنگ ها و محیط های گرافیکی و زیبا و همچنین با تشویق از طرف شخصیت کارتونی آن (خاله گلدونه) که در طول برنامه کودک را همراهی می کند ، ارتباط بهتر و درنتیجه اشتیاق بیشتری برای یادگیری ریاضی برای کودک بوجود آید.علاوه بر این تمامی بازی ها و آموزش های این برنامه توسط معلمان پایه پیش دبستانی و دبستان طراحی شده که از نقاط قوت اصلی این برنامه است.

استفاده از بازی های جذاب، رنگ های زنده، طراحی های زیبای محیط برنامه، عناصر و انیمیشن های گرافیکی جذاب در همه جای محیط برنامه از ویژگی های این برنامه می باشند.

از لحاظ دسترسی سریع به بخش های مختلف برنامه و جابجایی بدون پیچیدگی در میان آنها و همچنین استفاده راحت از امکانات موجود نیز، استانداردهای لازم در “ بچه ها ریاضی ” رعایت شده است بطوریکه والدین پس از مدتی میتوانند با خیال راحت تلفن همراه را به کودک خود بسپارند تا با برنامه فوق کار کنند تا علاوه بر سرگرم شدن ، ریاضی هم آموزش ببینند !

“بچه ها ریاضی” شامل دو بخش آموزش و بازی می باشد، اما بازی های درون آن نیز به گونه ای طراحی شده اند که جنبه آموزشی برنامه را حفظ میکنند. به کارگیری سرگرمی های متنوع، در یادگیری کودکان مفید واقع میگردد و از این رو برنامه فوق را میتوان جذابیت زیادی را برای فرزندتان به وجود بیاورد. حتی در قسمت آموزش این برنامه نیز سعی شده تا با استفاده از عناصر گرافیکی متنوع و صدای گوینده، اثرگذاری بیشتر شود.

در بخش آموزش برای هر عدد (از یک تا 9) سه درس در نظر گرفته شده که طراحی این درس ها به صورت سرگرمی های کوچک می باشد

 

قسمت بازی نیز از شش بخش مجزا تشکیل شده که هریک از آنها دارای چند نوع سرگرمی متفاوت هستند و در مجموع شامل 36 بازی متفاوت است. بدین ترتیب کودک شما علاوه بر سپری کردن مراحل یادگیری ریاضی ، لحظات سرگرم کننده ای نیز خواهد داشت . در این میان، صدای گوینده و نحوه تشویق کردن یا هشدار دادن او در هنگام پاسخگویی و حل تمرین ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود

برای دریافت نرم افزار آموزش ریاضی “بچه ها ریاضی” به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://bit.do/kidsMath-tizland

لطفا با مطرح نمودن انتقادات و پیشنهادات خود با استفاده از ایمیل و پشتیبانی تلگرام نوشته شده در زیر، به بالا رفتن کیفیت این برنامه و در نتیجه آموزش بهتر فرزندانمان کمک کنید.

راه های ارتباطی (مطرح نمودن ایده های جدید – انتقادات و پیشنهادات ) :

تلگرام : https://telegram.me/bachehariazi

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://www.armiksoft.com

 

کلمات کلیدی : اپلیکیشن | اپلیکیشن آموزشی | اپلیکیشن مفید | اپلیکیشن ریاضی

 

منبع دریافت این مطلب : آرمیک

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!