مهلت اعتراض دانش آموزان به نتایج هدایت تحصیلی تا 10 مرداد

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، مسعود شکوهی ، در پاسخ به پرسشی پیرامون تصمیم نهایی آموزش و پرورش درباره نحوه رسیدگی به اعتراضات دانش آموزان با توجه به جلسه برگزار شده در این خصوص در روز گذشته اظهار کرد: قرار بر این شده است تا دانش آموزانی که به نتایج هدایت تحصیلی معترض هستند به منظور بررسی و حل مشکل خود به کمیته‌های هدایت تحصیلی مستقر در مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی در پاسخ به اینکه ممکن است کدام گروه از دانش آموزان موفق به تغییر رشته انتخابی خود شوند، گفت: البته همه دانش آموزان حق اعتراض دارند، اما لزوما به همه آنها پاسخ مثبت داده نمی‌شود. بررسی‌ها انجام می‌شود اما به اعتراض آن گروه از دانش‌آموزان که معدل بالا دارند و حد نصاب منطقه‌ای را کسب کرده‌اند اما در رشته غیردلخواه پذیرفته شده‌اند جدی‌تر رسیدگی می‌شود.

مهلت اعتراض دانش آموزان به نتایج هدایت تحصیلی تا 10 مرداد

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان ما تا 10 مردادماه مهلت اعتراض دارند، نتیجه نیز حداکثر ظرف مدت 10 روز به آنها اعلام می‌شود.

شکوهی با بیان اینکه برخلاف آنچه منتشر شد، اجباری در انتخاب رشته نداشته‌ایم که بخواهیم اکنون ان را حذف کنیم، گفت: بیشترین اعتراضات مربوط به کسانی بوده است که قصد داشتند به رشته تجربی بروند؛ اما رشته دیگری در هدایت تحصیلی برای آنها درنظر گرفته شده بود. میزان اعتراضات در استان‌های مختلف متفاوت بوده است و نمی‌توان گفت در کدام مناطق اعتراضات بیشتری مطرح شده است.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری ایسنا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!