همنشینی تیزهوشانه مرداد 95

تلاش می کنیم در آخرین دوشنبه هر ماه، با کارشناسان حوزه آموزش و پرورش و صاحب نظران، دبیران، معلمان، مدیران و مشاوران تحصیلی در سرزمین تیزهوش ها دور هم جمع شویم و درباره یک موضوع صحبت کنیم و فایل صوتی و خلاصه صحبت ها را در وب سایت www.tizland.ir برای استفاده عموم قرار می دهیم. صحبت های سایر عزیزان در جلسات برگزار شده در یک سال گذشته را که تا کنون بیش از 71 فایل صوتی (و بعضاً تصویری است) را می توانید اینجا ببینید : (پرسش های مشاوره ای - کلیک کنید)

در مرداد 1395، روز دوشنبه 25 مرداد ساعت 15:30 دور هم جمع می شویم تا درباره موضوع «تعطیلات تابستانی دانش آموزان، فرصت ها و تهدید ها» صحبت کنیم.

روال ما این طور است که برای اطمینان از تشریف فرمایی عزیزان، موقع ثبت نام یک مبلغ کوچک از طریق سایت موقع ثبت نام دریافت می شود. البته هزینه پرداخت شده به همراه هدیه ای ناقابل هنگام حضور عزیزان در جلسه مسترد می شود.

 

 

برای ثبت نام اینترنتی همین حالا  اینجا کلیک کنید

 

 

مزایای حضور در جلسات :

علاوه بر اجر معنوی انتقال اطلاعات و تجربیات شما به طیف گسترده و وسیع مخاطبان سایت و همچنین استفاده از نظرات سایر حاضرین در جلسه و همفکری و هم افزایی، ما شما را در صورت تمایل به همراه شماره های تماس و تصاویر و وب سایت و ... در بخش مشاوران و دبیران برگزیده در سایت معرفی می کنیم و برای شما یک صفحه اختصاصی در سایت سرمین تیزهوش ها ایجاد می کنیم. برای مشاهده صفحات عزیزانی که تا کنون همراه ما بوده اند اینجا کلیک کنید : مشاوران و دبیران برگزیده

همچنین می توانید علاوه بر معرفی خود، به معرفی مدرسه یا موسسه آموزشی خود بپردازید. به نمونه هایی از این نوع معرفی در بخش مدارس برگزیده و آموزشگاه های برگزیده توجه فرمایید (بر روی لینک ها کلیک کنید).

طبیعی است با انتشار این فایل ها در سایت سرزمین تیزهوش ها که تعداد بازدید کننده روزانه آن به 25 هزار بازدید کننده در روز هم می رسد، امکان ارتباط مخاطبان بیشتری با شما وجود خواهد داشت. اغلب مدیران و مسئولین و صاحب نظران حوزه آموزش و پرورش از اعضا و بازدید کنندگان سایت www.tizland.ir هستند و این، به معرفی هر چه بیشتر شما به این عزیزان نیز کمک می کند.

اگر سوالی در این زمینه دارید، با شماره 88996316 و 88996317 داخلی 524 خانم محمدی و یا 521 خانم ناصری منش تماس بگیرید.

 

کلمات کلیدی: همکاری با سرزمین تیزهوش ها همکاری با دبیران | معرفی دبیران معرفی مشاوران تحصیلی

 

نویسنده مطلب : سرزمین تیزهوش ها

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!