چگونه با کودکم رفتار کنم

این کتاب برای چه کسایی مناسبه؟

این کتاب برای پدر و مادرهای اهل مطالعه که قصد دارن در تربیت کودکانشون موفق تر باشن مناسبه.

فایده ی کتاب " چگونه با کودکم رفتار کنم" چیه؟

این کتاب مرجعی سریع برای دستیابی به راه حل های عملی است، زمانی که برای کودک شما مشکلی پیش بیاید، می توانید از میان راه حل های مندرج در فصل مربوطه یکی را انتخاب کنید و به تغییرات رفتاری کودک خود دقت کنید. اگر پیشرفتی مشاهده شد، کودک خود را تحسین کنید در غیر این صورت می توانید روش های دیگر را امتحان کنید و در صورت نیاز از متخصص کمک بگیرید..

این کتاب 16 فصل دارد که در دو فصل اول روش های اصلی تربیت را بیان کرده و در 14 فصل دیگر به صورت موضوعی مشکلات را عنوان و بر اساس روش های فصل اول راه حل ارائه کرده است. فهرست فصول کتاب به این شرح است:

مراحل تغییر دادن رفتار کودکان - روش‌های اصلی تربیت - مشکلات صبحگاهی - مشکلات شبانگاهی - مشکلات هر روزه- ابتدایی ترین مشکلات دوران کودکی - مشکلات توالت رفتن - کج‌خلقی و رفتارهای منفی دیگر - مشکلات بهداشتی - بیرون از خانه - مشکلات مدرسه و تحصیل - عادت‌های عصبی - مشکلات کودکان با همسالان و خواهر و برادرها - ترس‌ها - مسائل ویژه رفتاری - مشکلاتی که یک کتاب نمی‌تواند آنها را حل کند

البته فهرست کتاب کامل‌تر است و زیر عناوین هر فصل را نیز در خود دارد که به راحتی می‌توان برای حل مشکل به بخش مربوط از کتاب مراجعه کرد.چگونه با کودکم رفتار کنم

تعداد صفحات این کتاب چندتاست؟

این کتاب 498 صفحه داره. در بخشی از پیش‌گفتار می‌خوانیم:

"از قطر کتاب نترسید! بسیار ساده و روان نوشته شده و خواندنش طولی نمی‌کشد.در واقع آنچه شما بدان نیاز دارید این است که دو فصل اول را با دقت مطالعه کنید؛ بقیه مطالب، مجموعه اطلاعاتی است برای حل و رفع مسائل و مشکلات کودکان از زمان تولد تا 12 سالگی."

 

مولف این کتاب کیه؟

مولف این کتاب دکتر استفن گاربر  مترجمان آن دکتر شاهین خزعلی، دکتر هومن حسینی نیک، دکتر احمد شریف تبریزی هستند و ترجمه آن زیر نظر دکتر محمدولی سهامی - فوق تخصص روان‌پزشکی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه تهران انجام شده است.

انتشارات مروارید ناشر این کتاب هست.

 

قیمت این کتاب چنده؟

قیمت این کتاب 22000 تومانه.

 

 

 

 

 

منبع دریافت این مطلب :

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!