گلایدر مهارت افزا چیست

گلایدر مهارت افزا برای چه افرادی مناسبه؟

سرگرمی جذاب و مهیجی برای افراد بالای 7 سال است. و دارای 70 قطعه است.

چرا گلایدر به عنوان سرگرمی پیشنهاد میشه؟

زیرا دانش آموزان یاد می گیرند:

تئوری پرواز هواپیما ها

تنظیم تعادل وزنی

مهارت پرتاب گلایدر

تاثیر انواع بال ها

نیرو های وارد شده بر هواپیما

مهارت ساخت گلایدر.

خرید اینترنتی گلایدر

در این میان کودکان و نو جوانان یاد می گیرند که چگونه یک گلایدر بسازند و تعادل وزنی را در آن ایجاد کنند و در نهایت از آن به عنوان یک سرگرمی مهیج استفاده نمایند.

در این سرگرمی آموزشی، کودک یا نوجوان به مهارت های فرایندهای علمی همچون بررسی کردن، اندازه گیری کردن، جمع آوری اطلاعات، مراجعه به داده ها، پیش بینی ، ساخت مدل و کنترل متغیرها آشنا می گردد. این امر سبب پرورش ذهن خلاق شده و او را در درست فکر کردن در آینده یاری خواهد نمود. کودکان و نوجوانان آموزش دیده می توانند با افزایش توانمندی های ذهنی و عملی خود در ساخت گلایدر، پا به عرصه طراحی و ساخت هواپیماهای پیشرفته تر بگذارند. همه می دانند که ساخت وسایل هواپیما نیازمند تجربه ها و مهارت های فراوانی می باشد، چه بهتر که کودکان این تجربه را از کودکی بیاموزند تا آینده ای توام با خلاقیت، مهارت، تجربه و دانش داشته باشند. شایان ذکر است که گلایدر های مهارت افزاتوانسته است به محیط دانشگاهی جهت آموزش دانش جویان هوافضا نیز وارد شود.

ویدیوی آموزشی ساخت گلایدر را از اینچا دریافت کنید.

 

قیمت بسته شش تایی گلایدر 89000 تومان است و به صورت تکی با قیمت 18000 تومان می توانید از فروشگاه اینترنتی نیمکت بصورت آنلاین تهیه کنید. 

خرید اینترنتی گلایدر

 

 

برای خرید اینترنتی بسته 6 تایی گلایدر از طریق سایت نیمکت، اینجا کلیک کنید. 

گلایدر تکی، با مبلغ 18000 تومان نیز از طریق کلیک بر روی لینک روبه رو قابل سفارش هست. ( خرید اینترنتی گلایدر به صورت تکی )

گلایدر مهارت افزا

 

 

منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی نیمکت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!