سرگرمی آموزشی بالیستا

بسته آموزشی بالیستا برای چه افرادی مناسبه؟

این بازی برای دانش آموزان 9 سال به بالا مناسبه و 82 قطعه داره که با دنبال کردن دستورات دفترچه و سی دی آموزشی به هم وصل میشن و یک باریستا درست می کنند.

بالیستا یعنی چی؟

در دوران باستان بر اثر اختلافات موجود بین کشورها جنگ های عظیمی صورت می گرفت. کشورها برای پیروزی تلاش های بسیاری می کردند و از جمله کارهایی که انجام می دادند:

طراحی سلاح های تخریبگری بود که بتواند صدمه زیادی به دشمن بزند. حدود 044 سال قبل از میلاد حضرت مسیح در روم باستان رومیان دست به طراحی سلاحی زدند که بتواند گوی هایی را با سرعت بالا و قدرت بالا به سمت دشمنان پرتاب کنند. این سلاح مخرب بالیستا بود.

چه مهارت هایی رو افزایش میده؟

بسته آموزشی بالیستا سرگرمی است که به افزایش سطح توانایی عملی خلاقیت و آشنایی بیشتر دانش آموزان با قوانین علمی کمک خواهد کرد. شرکت سازنده خود را موظف دانسته تا با طراحی های علمی و عملی محصولاتی را ارائه کند تا به توانمند سازی کودکان و نوجوانان کمک کند

 

خرید اینترنتی بالیستا

 

چرا این بازی پیشنهاد میشه؟

برای اینکه دانش آموزان یاد می گیرند:

انرژی پتانسیل کشسانی

انرژی جنبشی قانون اول نیوتن (اینرسی)

قانون دوم نیوتن (F=m.a)

مهارت پرتاب

و نشانه گیری کاربرد بالیستا

 

روش بازی به چه صورته؟

سرگرمی های مهارت افزا به گونه ای طراحی شده اند که کودکان و نوجوانان این سرگرمی ها را طبق دفترچه آموزشی و لوح فشرده آموزشی خواهند ساخت. درکنار حس سازندگی و شکوفایی خلاقیت بسته موجود ،یک سرگرمی محسوب می شود که با آرایش دیوارهای موجود در بسته می توانید قلعه ای بسازید و از تخریب آن لذت ببرید

بسته های آموزشی مهارت افزا دارای استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هستند علاوه بر سرگرمی به افزایش مهارت ،خلاقیت و علم دانش آموزها کمک می کنند.

بالیستا چه قیمته؟

45000 تومانه 

برای دانلود ویدیو آموزشی این بازی اینجا کلیک کنید.

 

  برای خرید اینترنتی سرگرمی آموزشی بالیستا محصول شرکت فناوری پیشرفته دانش بنیان می توانید به فروشگاه نیمکت به آدرس www.nimkatbook.ir مراجعه نمایید. 

خرید اینترنتی بالیستا 

بازی بالیستا

 

منبع دریافت این مطلب : فروشگاه اینترنتی نیمکت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!