اعلام نتایج اعتراضات آزمون استعدادهای درخشان سال 95

به گزارش تیزلند، به نقل از مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان ، عده کثیری از دانش آموزان در آزمون تیزهوشان 95-96 به نتایجی که انتظار آن را داشته اند دست پیدا نکرده اند، لذا گمان می کنند با انجام اعتراض خواهند توانست در این آزمون قبول گردند. در سال های گذشته نیز تعداد زیادی از دانش آموزان اعتراض خود را ثبت نموده و در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی قبولی گرفته و وارد این مدارس شده اند.

 

اعلام نتایج اعتراضات آزمون استعدادهای درخشان سال 95

 

داوطلب گرامی

پیش از مشاهده نتیجه تقاضای تجدید نظر خود، به موارد زیر دقت فرمایید.

1- کلید نهایی تصحیح آزمون ، کلید منتشر‌شده توسط مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان در نشانی Sampad.medu.ir بوده است.

سایر کلیدهای انتشار‌یافته در پایگاه های اینترنتی متفرقه از نظر مرکز ملّی قابل استناد نیست.

2- سوالاتی که بر اساس تذکر مهم بند 2 بخش " نحوه اعلام نتیجه و ثبت نام پذیرفته شدگان" دفترچه ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان از فهرست سوالات آزمون کنار گذاشته شده‌اند، با کشیدن خط بر روی هر چهار گزینه در پاسخ‌برگ مشخص شده‌اند.

{سوالات ( 61-56-23-1) در آزمون ورودی پایه هفتم و سوالات (79-55) در آزمون ورودی پایه دهم }

3-مطابق تبصره بند یک بخش (‌دو) دستورالعمل آزمون ورودی، هیچگونه افزایش ظرفیت یا اعلام فهرست ذخیره یا تکمیل ظرفیتی برای مدارس استعدادهای درخشان انجام نخواهد شد.

4- پذیرش نهایی داوطلب بر اساس نمره کل کسب‌شده در آزمون (‌مرتّب‌شده از بالاترین نمره) و مطابق اولویت‌های اعلامی و ثبت‌شده در سیستم توسط وی در زمان ثبت‌نام اینترنتی انجام شده است. این اولویت ها، دقیقاً بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلب نیز درج بوده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!