رونمایی از سامانه جامع نظارت بر مدارس غیردولتی

به گزارش تیزلند، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیین رونمایی از سامانه جامع نظارت مدارس غیردولتی با حضور مرضیه گرد رییس سازمان مدارس غیردولتی ،مجتبی زینی وند مدیرکل مدارس غیردولتی امروز انجام شد.

در این مراسم گرد با بیان اینکه اطلاعات مدارس در این سامانه به طور جامع و به موقع ارائه می شود، اظهار داشت: این نظارت در سطح استان ها و شهرستان ها سراسر کشور انجام شده و در دسترس ادارات کل مدارس غیردولتی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات مثبتی برای راه اندازی این سامانه انجام شده،بیان کرد: ابتدا دستورالعمل نظارت جامع تدوین و سپس در قالب الکترونیکی ارائه شد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی افزود: این سامانه فرصتی فراهم کرده تا اطلاعات مدارس غیردولتی به سهولت در دسترس قرار گیرد و نحوه فعالیت آن نظارت در تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

گرد اظهار داشت: این سامانه به عنوان فرصتی برای تشویق موسسانی‌ که فعالیت‌های مثبتی در راستای ارتقای مدارس داشته‌اند ایجاد شده همچنین در مواقعی که کم‌کاری در فعالیت‌های مدرسه وجود داشته باشد به سرعت از طریق این سامانه مشاهده شده و با آن برخورد می‌شود.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

- See more at: http://tizland.ir/show/?id=2991#sthash.qbuTbcqP.dpuf

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!