روزجهانی کودک و هدیه ویژه سرزمین تیزهوش ها

همراهان مهربان و دوست داشتنی سرزمین تیزهوش ها، دانش آموزان عزیز، اولیای گرامی، معلمین و دبیران محترم، 

سرزمین تیزهوش ها به پیشنهاد و با همکاری نشر هوپا (ناشر برگزیده کتاب های کودک و نوجوان و تولید کننده منتخب بازی های فکری در ایران) به مناسبت روز جهانی کودک (8 اکتبر - 17 مهر) تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی نیمکت را با تخفیف 20 درصدی تقدیم شما عزیزان می کند. 

 

برای استفاده از این تخفیف می توانید پس از سفارش کتاب ها و بازی های مورد نظر خود، کد تخفیف kudak95 را در بخش «کوپن تخفیف» در فروشگاه نیمکت وارد کنید و تمامی محصولات خریداری شده را با 20 درصد تخفیف تهیه کنید. 

 

ضمناً، فروشگاه نیمکت تنها فروشگاه اینترنتی است که در تهران سفارش های ثبت شده در ساعات اداری را 3 ساعته به دست شما می رساند (با امکان پرداخت درب منزل)

 همین حالا کلیک کنید و هر کتاب و بازی فکری که دوست دارید سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید:

فروشگاه اینترنتی نیمکت

همچنین همراهان عزیز شهرستانی در صورتی که پست پیشتاز را به عنوان روش ارسال انتخای کنند، سفارش خود را 48 ساعته دریافت خواهند کرد. 

آیا تا به حال به صورت اینترنتی خرید نکرده اید؟ 

اشکالی ندارد!. ما یک راهنمای بسیار خوب به صورت فایل PDF برای شما آماده کرده ایم که بتواند با خرید اینترنتی آشنا شوید. کافی است اینجا کلیک کنید:

راهنمای خرید اینترنتی - چگونه اینترنتی خرید کنیم؟

 

ضمناً هر سوالی در این زمینه داشته باشید ما پاسخگوی شما عزیزان هستیم. شماره تلفن ها 88996316 و 88996317 در ساعات اداری و در تلگرام، iTizland@ (برای ورود به تلگرام و ارتباط با ما اینجا کلیک کنید : iTizland@)  پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

 

برای شروع خرید بر روی تصویر زیر کلیک کنید : 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!