آغاز هفته «پیوند اولیا و مربیان» از 24 مهر ماه

 

 

آغاز هفته «پیوند اولیا و مربیان» از 24 مهر ماهبه گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فاس، علی‌اصغر احمدی مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: هفته پیوند از 24 مهر آغاز می‌‌شود و تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هفته پیوند به مناسبت تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان و آغاز سال تحصیلی جهت تبیین جایگاه همکاری بین خانه و مدرسه گرامی داشته می‌شود.

احمدی با بیان اینکه اغلب مجامع عمومی و انتخابات مدارس در هفته پیوند انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دراین هفته انجمن اولیا و مربیان مدارس انتخاب خواهند شد؛ البته برخی مدارس در شهریورماه انجمن‌های خود را مشخص می‌کنند و در مجموع تا 15 آبان ماه باید این انجمن‌ها تشکیل شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌هایی که برای هفته پیوند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: معمولاً برنامه‌های هفته پیوند به صورت متمرکز و توسط استان‌ها برگزار خواهد شد که به عنوان نمونه در تهران این مراسم 26 مهر، در خراسان رضوی 29 مهر، زنجان 26 مهر و گلستان 28 مهر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری انجمن‌های اولیا و مربیان را سهیم بودن اولیا در تصمیم‌گیری فعالیت‌های مدارس عنوان کرد و گفت: انجمن‌های مدارس تصمیماتی در خصوص چارچوب وظایف مشترک اتخاذ می‌کنند و کمیته‌هایی در این باره تشکیل می‌شود.

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

- See more at: http://tizland.ir/show/?id=3011#sthash.SR0tauU5.dpuf

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!