اگر می خواهی در آزمون تیزهوشان قبول شوی، کلیک کن! (5)

بازدیدکننده عزیز،خوشحالم که تصمیم جدی برای موفق شدن در آزمون تیزهوشان گرفته‌ای و می‌خواهی برنده‌ی این مسابقه‌ی علمی بزرگ باشی.

آیا با من موافق هستی که شروع کردن مهم است ولی ادامه دادن مهم‌تر از آن است؟

آیا با من موافق هستی که وقتی برای درس خواندن برنامه‌ریزی مشخص داری، هم زیاد درس می‌خوانی و هم خوب؟

آیا با من موافق هستی که انجام درست کارهای ساده و تکرار لجوجانه‌ی آن‌ها، امکان موفقیت را چند برابر می‌کند؟

اگر موافقی، پس با من و همه‌ی دانش‌آموزان سخت‌کوشی که برای آزمون تیزهوشان آماده می‌شوند همراه شو و قدم در مسیر موفقیت بگذار و به خودت قول بده در درس خواندن و آمادگی برای آزمون تیزهوشان چند قانون ساده ولی مهمی که به تو خواهم گفت اجرا کنی. اگر آماده‌ای، شروع کنیم.

قانون پنجم: تلاش و پشتکار

بازدید کننده گرامی،دانش‌آموز موفق از درس خواندن لذت می‌برد. وقتی مطلب جدیدی را یاد می‌گیرد و با نکته‌های جدید و مهم هر درس آشنا می‌شود، خوشحال است و سعی می‌کند با تمرین و تکرار، این نکات مهم را به خاطر بسپارد تا آن‌ها را فراموش نکند. از درس خواندن خسته نمی‌شود و با یادگیری هر مطلب جدید، احساس می‌کند که یک قدم به هدفش نزدیک‌تر می‌شود. او تلاش کردن را دوست دارد و به‌خوبی می‌داند که تنها با سخت‌کوشی و خوب درس خواندن می‌تواند موفق شود. برای رسیدن به اهدافش برنامه‌ریزی می‌کند و آهسته و پیوسته پیشرفت می‌کند. او می‌داند که برای موفق شدن باید تلاش کند و خسته نشود. دانش‌آموز موفق با انگیزه‌ی و انرژی زیادی درس می‌خواند و با هر موفقیت کوچکی که به دست می‌آورد، باانگیزه‌تر می‌شود و اشتیاق او برای کسب موفقیت‌های بعدی بیش‌تر می‌شود.

تلاش کردن مهم است ولی مهم‌تر از آن، ادامه دادن و خسته نشدن است. اگر مسیر مستقیم و روشنی برای حرکت به سمت موفقیت انتخاب کنید و برنامه‌های‌تان را به‌درستی اجرا کنید و همواره در حال تلاش کردن باشید، بی‌شک موفق خواهید شد. پس پیش به سوی موفقیت!

 

منبع دریافت این مطلب : قلم چی

 

- See more at: http://tizland.ir/show/?id=3099#sthash.8nJv9oZd.dpuf

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!