نتایج آزمون واله

گروه آموزشی واله از ابتدای سال 1382 با تشکیل کلاس‌های آموزشی جهت آمادگی برای شرکت در آزمون‌های ورودی مراکز و مدارس استعداد‌های درخشان (تیزهوشان) شروع به کار کرده است و با مجوز رسمی از وزارت محترم آموزش و پرورش و نیز ثبت موسسه آموزشی فرهنگی واله فعالیت خود را رسما با نام واله آغاز نمود.

این موسسه به عنوان اولین و برترین مرکز تخصصی سنجش و شکوفایی استعدادهای برتر با قدرت ، پا به عرصه تعلیم و تربیت کشور نهاد و در اندک زمانی مورد استقبال جامعه آموزشی ، فرهنگی و انتشاراتی قرار گرفت.

یکی از مهم‌ترین خدمات آموزشی موسسه آموزشی فرهنگی واله برگزاری آزمون‌های آزمایشی منظم ، ویژه کلیه مقاطع دبستان (دوره اول و دوم)، متوسطه (دوره اول و دوم) و کنکور دانشگاه‌ها در سراسر کشور می‌باشد.

از اهداف برگزاری آزمون‌ها می‌توان به بررسی عملکرد کوتاه مدت دانش آموز ، رفع ایرادات علمی ، کاهش اضظراب جهت شرکت در آزمون‌های اصلی ، بالا بردن سرعت برای حل سوالات و جلوگیری از شتباهات رایج داوطلبان در هنگام پاسخگویی به سوالات و ... اشاره نمود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های آزمون‌های آزمایشی واله ، برگزاری هم‌ زمان با جامعه آماری بالادر سطح کشور می‌باشد که کارنامه‌های ارایه شده به صورت کشوری در موعد مقرر به دست کلیه دانش آموزان در سراسر ایران می‌رسد.

لازم به ذکر است موسسه واله به جهت استفاده عموم دانش آموزان از آزمون‌های آزمایشی این مرکز ، آزمون‌های خود را در 3 بخش به شرح ذیل برگزار می‌نماید:

آزمون‌های آدم برفی (ویژه عموم دانش آموزان)

آزمون‌های دلفین (ویژه تیزهوشان)

آزمون‌های راه دانشجو (ویژه دبیرستان و آمادگی برای کنکور سراسری)

 

برای دریافت نتایج آزمون واله اینجا کلیک کنید

 

منبع دریافت این مطلب : موسسه آموزشی فرهنگی واله

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!