آزمون آنلاین ویژه پایه ششم - ریاضی - فصل اول : عدد و الگوهای عددی

آزمون آنلاین چیه؟

آزمون آنلاین، درست مثل آزمون های معمولیه با این تفاوت که شما از ابزارهای دیجیتال مثل کامپیوتر یا موبایل یا تبلت برای شرکت کردن توی آزمون استفاده می کنید.

یعنی سوال ها نشون داده می شه. جواب ها رو هم می بینید. و جوابی رو که صحیح می دونید انتخاب می کنید. درست مثل آزمونهای تستی معمولی که توی پاسخبرگ، گزینه صحیح رو با مداد پر می کنید.

فقط اینجا روی گزینه صحیح کلیک می کنید. اگر اشتباه کنید هم خیلی راحت می تونید جوابی که دادید رو حذف کنید یا گزینه رو تغییر بدید. اون هم فقط با یه کلیک!

چرا آزمون دادن خوبه؟ اصلا چرا باید امتحان بدیم؟چرا باید توی آزمون شرکت کنیم؟

ببینید بچه ها.... آزمون یه ابزاره و امتحان دادن باعث می شه که شما بتونید خودتون رو بسنجید و ببینید که:

آیا نکته ها و مبحث های درسی رو خوب متوجه شدید؟

آیا کاملا روی مبحث ها تسلط دارید؟

آیا می تونید توی امتحان های واقعی به بهترین شکل به سوالات جواب بدید؟

کجا ها بیشتر اشکال دارید؟

کدوم بخش های کتاب رو باید بیشتر بخونید؟

کدوم بخش ها رو خوب فهمیدید و می تونید راحت و سریع به سوالاتش جواب بدید؟

چرا آزمون های آنلاین مبحثی؟

به خاطر اینکه شما می تونید بدون استرس و نگرانی و با آرامش به سوالات جواب بدید. اینجا، قرار نیست شما رتبه بندی بشید. فقط قراره آخرش یه نمره به شما نشون داده بشه و به شما بگیم که به کدام سوالات اشتباه جواب دادید و جواب صحیح کدوم بوده. فرق مهم آزمون های آنلاین سرزمین تیزهوش ها با امتحانات دیگه اینه که شما هر روز و هر ساعتی که دلتون بخواد می تونید امتحان بدید. حتی آخر شب. یا اول صبح!.

چرا آزمون های آنلاین تیزلند؟

ما... بهترین برگزار کننده آزمون های آنلاین هستیم. در این زمینه تخصص داریم و از بهترین امکانات موجود در ایران یعنی از dotest.ir برای برگزاری آزمون استفاده می کنیم. کیفیت سوال های ما بسیار بالاست چون اون ها رو با همکاری ناشران برگزیده و از بهترین کتاب های مولف های برتر موجود در بازار کتاب های کمک درسی انتخاب می کنیم. یه نکته مهم این روش اینه که شما اگر متوجه شدید که توی حل کردن سوال ها مشکل دارید می دونید که باید چه کتابی رو بخرید و بخونید تا روی اون مبحث تسلط پیدا کنید.

ضمناً، این سوالات با مجوز کتبی ناشر ها مورد استفاده قرار میگیرند و از نظر اخلاقی و قانونی با خیال راحت می تونید توی آزمون های مبحثی ما شرکت کنید و بدونید که قوانین حقوق مولفین کاملا رعایت شده.

فقط آزمون های مبحثی یا آزمون های آزمایشی جامع هم دارید؟

الان... وقت آزمون های مبحثیه. ما معمولاً از بهمن ماه آزمون های جامع رو با سوالات تالیفی و دست اول شروع می کنیم. اون آزمون ها توی یه روز مشخص و یه ساعت مشخص برگزار می شه و علاوه بر نمره، رتبه بندی هم داره. به همین خاطر شما می تونید وضعیت درسی تون رو بسنجید و بدونید کجای لیست رقابتی قرار دارید. اما فعلا عجله نکنید. فعلاً مبحث به مبحث پیش برید و سطح علمی خودتون رو با سنجش و تمرین مستمر ارتقاء بدید!

خلاصه اینکه : الان، وقت آزمون های آنلاین مبحثیه... به موقع توی آزمون های آنلاین جامع و رقابتی تیزلند هم شرکت می کنید!

من هم باید توی آزمون آنلاین شرکت کنم؟

حتماً. این آزمون ها به شما کمک می کنه تا وضعیت خودتون رو بسنجید. نتیجه شما به هیچ کس بجز شما نشون داده نمی شه. می تونید نقاط ضعف و قوت خودتون رو بسنجید.

تازه... همه این آزمون های مبحثی رایگانه و بدون هزینه می تونید در هر ساعتی از شبانه روز که آمادگی دارید امتحان بدید. به این ترتیب اعتماد به نفستون بالا تر می ره و می تونید توی امتحان های اصلی خیلی بهتر عمل کنید. نقاط ضعف خودتون رو شناسایی می کنید و توی فرصت کافی که در اختیار دارید می تونید اون ها رو برطرف کنید.

 

چطوری توی آزمون آنلاین شرکت کنم؟

خیلی ساده. توی سایت ما عضو بشید. بعد، وارد بخش اعضا بشید و گزینه آزمون آنلاین رو انتخاب کنید و از لیستی که نشون داده می شه، آزمونی که دوست دارید رو انتخاب کنید. به همین سادگی!

برای عضویت در سایت اگر تاکنون عضو نشده اید اینجا کلیک کنید : عضویت در تیزلند

اگر عضو سایت هستید برای ورود به بخش ویژه اعضا اینجا کلیک کنید : ورود به بخش ویژه اعضا

اگر وارد شده اید و می خواهید مستقیم وارد بخش آزمون های آنلاین شوید اینجا کلیک کنید: 

صفحه انتخاب آزمون و شرکت در آزمون های آنلاین

 

 

توضیحات بیشتر برای اولیا، دبیران، معلمان، ناشران و مولفان گرامی

سرزمین تیزهوش ها، سری جدید آزمون های آنلاین خود را با همکاری سایت dotest.ir آغاز کرده است. اولین آزمون آنلاین سری جدید سرزمین تیزهوش ها هم اکنون در دسترس شما عزیزان قرار دارد. این آزمون از فصل اول ریاضی پایه ششم ابتدایی (عدد و الگوهای عددی) است. 

از هفته آینده ازمون های آنلاین پایه های هفتم تا دهم نیز آغاز می شود. برای شرکت در آزمون آنلاین کافی است در سایت عضو شوید و در بخش اعضای سایت، با کلیک بر روی گزینه آزمون های آنلاین، آزمون مورد نظر را انتخاب و در آن شرکت کنید. 

شرکت در آزمون های آنلاین مبحثی سرزمین تیزهوش ها  رایگان است. 

 

برای عضویت در سایت اگر تاکنون عضو نشده اید اینجا کلیک کنید : عضویت در تیزلند

اگر عضو سایت هستید برای ورود به بخش ویژه اعضا اینجا کلیک کنید : ورود به بخش ویژه اعضا

اگر وارد شده اید و می خواهید مستقیم وارد بخش آزمون های آنلاین شوید اینجا کلیک کنید: 

صفحه انتخاب آزمون و شرکت در آزمون های آنلاین

 

 

این آزمون آنلاین با همکاری و اخد مجوز رسمی از نشر الگو و با طرح سوالات از کتاب ریاضی مدرسه غول ها که یکی از بهترین کتاب های کار و تمرین برای تقویت ریاضی دانش آموزان پایه ششم است، تنظیم شده است. 

سرزمین تیزهوش ها آمادگی دارد با همکاری سایر ناشرین پیشرو در حوزه کمک آموزشی، اقدام به معرفی کتاب های مناسب کمک آموزشی در پایه های پنجم تا دهم نماید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 88996316 و 88996317 خانم محمدی تماس بگیرید. 

 

آزمون آنلاین ریاضی ششم - عدد و الگو های عددی

 

 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!